Mural Tier Mobility w ramach kampanii „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier”
  • 1
  • 5
22.06.2022

Mural Tier Mobility w ramach kampanii „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier”

Z początkiem maja Tier Mobility rozpoczął w Polsce kampanię „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier”. Jej najnowszą odsłonę stanowi ekologiczny mural marki przedstawiający jednego z bohaterów działań – wilka szarego oraz treść zwierzęcego manifestu. Praca została wykonana farbami oczyszczającymi powietrze. Fluorescencyjna treść manifestu jest widoczna o każdej porze dnia i nocy.

„Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier” to lokalna adaptacja globalnej kampanii „Behave like an animal”, którą stworzyła holenderska agencja 180 Amsterdam. Zwierzęta stanowią jej motyw przewodni. Są także wzorem do naśladowania i inspiracją do tworzenia nowoczesnych, niskoemisyjnych i szczęśliwych miast, w których najistotniejsze są wzajemny szacunek oraz dobro społeczności.

Pochłaniający zanieczyszczenia powietrza mural Tier Mobility na warszawskiej Pradze stanowi najnowszą odsłonę kampanii. Przedstawia on wilka szarego, bohatera kampanii. Jest on również jednym z głosów manifestu, w którym zwierzęta zachęcają mieszkańców miast do zmiany nawyków na bardziej przyjazne środowisku. Praca została wykonana farbami fotokatalitycznymi. Jej elementy tekstowe są fluorescencyjne, dzięki czemu manifest można przeczytać również w nocy.

Do 15 lipca mural będzie znajdował się na ścianie kamienicy przy ul. Zamoyskiego 26A na warszawskiej Pradze. Jego projektem i wykonaniem zajęła się agencja Good Looking Studio.

Głównym elementem kampanii marki jest natomiast manifest w formie wideo z udziałem zwierząt, które zabierają głos w ważnej sprawie. Dzielą się one refleksją na temat nadmiernej i szkodliwej dla środowiska produkcji CO2, będącej efektem działań człowieka. Manifest został udostępniony na specjalnej stronie internetowej, a także wzmocniony artykułami kontekstowymi oraz komunikacją w mediach społecznościowych.

W najnowszej odsłonie kampanii tematyka manifestu pojawia się nie tylko jako treść muralu. Znajduje też wyraz na plakatach rozmieszczonych w przestrzeni miejskiej w Warszawie, m.in. w Pawilonach przy ul. Nowy Świat. Nią inspirowana jest współpraca influencerska w formie filmów z twórcą Make Life Harder.

  • 5

W Warszawie powstał mural w ramach kampanii Tier Mobility

 

22 czerwca 2022