Kobiety nie przepraszają w kampanii Fundacji Sukces Pisany Szminką
  • 1
  • 0
11.04.2019

Kobiety nie przepraszają w kampanii Fundacji Sukces Pisany Szminką

Od 8 marca trwa kampania Fundacji Sukces Pisany Szminką „Nie przepraszam za”. Skierowana do kobiet akcja ma być impulsem do tego, by nabrały one pewności siebie i uwierzyły w swoje możliwości. W ramach działań zaprezentowano piosenkę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47664 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Andersen

11 miesięcy temu

Czy moglibyście przestać szafować określeniem gwiazdy?
Rozumiem, że tych ludzi można nazwać celebrytami, twarzami znanymi z telewizji, ale na status gwiazdy naprawdę trzeba sobie ZAPRACOWAĆ.

11 kwietnia 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 1
11.04.2019

Facebook wprowadza nowe narzędzia, które mają chronić marki i odbiorców reklam

Bezpieczeństwo osób korzystających z Facebooka jest priorytetem – przekonuje serwis. Aktualnie ponad połowa spośród 30 tys. osób czuwających nad bezpieczeństwem na portalu każdego dnia analizuje blisko 2 mln wpisów. 95% treści usuniętych z powodu nieautentyczności konta, promowania terroryzmu, nagości lub brutalności jest wykrywana przez systemy sztucznej inteligencji, zanim ktokolwiek je zgłosi – twierdzi firma.

10 kwietnia 2019