Kobiety nie przepraszają w kampanii Fundacji Sukces Pisany Szminką
  • 1
  • 0
11.04.2019

Kobiety nie przepraszają w kampanii Fundacji Sukces Pisany Szminką

Od 8 marca trwa kampania Fundacji Sukces Pisany Szminką „Nie przepraszam za”. Skierowana do kobiet akcja ma być impulsem do tego, by nabrały one pewności siebie i uwierzyły w swoje możliwości. W ramach działań zaprezentowano piosenkę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46373 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Andersen

2 miesiące temu

Czy moglibyście przestać szafować określeniem gwiazdy?
Rozumiem, że tych ludzi można nazwać celebrytami, twarzami znanymi z telewizji, ale na status gwiazdy naprawdę trzeba sobie ZAPRACOWAĆ.

11 kwietnia 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 1
11.04.2019

Facebook wprowadza nowe narzędzia, które mają chronić marki i odbiorców reklam

Bezpieczeństwo osób korzystających z Facebooka jest priorytetem – przekonuje serwis. Aktualnie ponad połowa spośród 30 tys. osób czuwających nad bezpieczeństwem na portalu każdego dnia analizuje blisko 2 mln wpisów. 95% treści usuniętych z powodu nieautentyczności konta, promowania terroryzmu, nagości lub brutalności jest wykrywana przez systemy sztucznej inteligencji, zanim ktokolwiek je zgłosi – twierdzi firma.

10 kwietnia 2019