Dlaczego nie ma kobiet na banknotach? – zastanawia się BGŻ BNP Paribas w kampanii reklamowej
  • 1
  • 1
24.09.2018

Dlaczego nie ma kobiet na banknotach? – zastanawia się BGŻ BNP Paribas w kampanii reklamowej

Ruszyła kampania banku BGŻ BNP Paribas, pod hasłem „Nic się nie dzieje bez kobiet.. i bez pieniędzy”. Jej celem jest wywołanie szerokiej dyskusji na temat roli kobiet i ich rosnącej odpowiedzialności w życiu społecznym i zawodowym. Akcja ma także inspirować do zmian w codziennym życiu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Piotr S.

6 lat temu

"Odpowiedzi były dla nas inspiracją do nagrania spotów reklamowych, które przy okazji promują nasz kredyt gotówkowy, dzięki któremu każdego stać na zmiany i realizację tego, na czym najbardziej mu zależy – dodaje Maciołek". I właśnie ten dodatek sprawił, że o spocie chce się jak najszybciej zapomnieć. Bo daje odczuć, że ważny temat jest wyłącznie pretekstem do sprzedaży kredytu.

Rozwiń komentarze

24 września 2018