Dlaczego nie ma kobiet na banknotach? – zastanawia się BGŻ BNP Paribas w kampanii reklamowej
  • 1
  • 1
24.09.2018

Dlaczego nie ma kobiet na banknotach? – zastanawia się BGŻ BNP Paribas w kampanii reklamowej

Ruszyła kampania banku BGŻ BNP Paribas, pod hasłem „Nic się nie dzieje bez kobiet.. i bez pieniędzy”. Jej celem jest wywołanie szerokiej dyskusji na temat roli kobiet i ich rosnącej odpowiedzialności w życiu społecznym i zawodowym. Akcja ma także inspirować do zmian w codziennym życiu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46533 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Piotr S.

10 miesięcy temu

"Odpowiedzi były dla nas inspiracją do nagrania spotów reklamowych, które przy okazji promują nasz kredyt gotówkowy, dzięki któremu każdego stać na zmiany i realizację tego, na czym najbardziej mu zależy – dodaje Maciołek". I właśnie ten dodatek sprawił, że o spocie chce się jak najszybciej zapomnieć. Bo daje odczuć, że ważny temat jest wyłącznie pretekstem do sprzedaży kredytu.

Rozwiń komentarze

24 września 2018