Endorfina Events z odświeżoną identyfikacją wizualną
  • 0
  • 1
10.04.2019

Endorfina Events z odświeżoną identyfikacją wizualną

Agencja Endorfina Events wprowadziła odświeżoną identyfikację wizualną. Ma ona odzwierciedlać tożsamość marki, która jest obecna na rynku od dziesięciu lat.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 kwietnia 2019

  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
10.04.2019

Obrazek ze św. Florianem i trzy religie, które łączą siły, by ratować ludzkie życie. Kampania Krajowej Izby Kominiarzy

Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii: prawosławnej, katolickiej i muzułmańskiej biorą udział w kampanii edukacyjnej mającej zmienić zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla. Obrazek z wizerunkiem św. Floriana, będący jednocześnie instrukcją, jak uchronić się przed zatruciem czadem, był rozdawany przez duchownych w trakcie kolędy.