Endorfina Events z odświeżoną identyfikacją wizualną
  • 0
  • 1
10.04.2019

Endorfina Events z odświeżoną identyfikacją wizualną

Agencja Endorfina Events wprowadziła odświeżoną identyfikację wizualną. Ma ona odzwierciedlać tożsamość marki, która jest obecna na rynku od dziesięciu lat.

Logotyp został uzupełniony o claim „Making stories” opisujący na wielu poziomach charakter firmy i zespołu, który ją tworzy. Wszystkie projekty związane ze zmianą CI zostały przygotowane wewnętrznie przez studio graficzne.

Eventy są formą komunikacji marketingowej, która pozwala firmom na bezpośredni kontakt z klientem i wywołanie prawdziwych emocji. My, jako Endorfina Events, pomagamy markom tworzyć ich historie, przenosić plany i pomysły do rzeczywistości. Jednocześnie nasi pracownicy tworzą historię Endorfiny – podczas realizacji, na backstage’u i każdego dnia jako zgrany i kreatywny zespół – tłumaczy Michał Kaleta, managing director w agencji.

Sam logotyp nie uległ zmianie, a wszystkie nowe materiały zostały utrzymane w kolorystyce zbliżonej do dotychczasowej. Studio graficzne firmy stworzyło autorską typografię i zestaw piktogramów, które będą wykorzystywane we wszystkich materiałach firmowych i na nowej stronie internetowej. Ze względu na coraz częstszą działalność agencji w regionie CEE zdecydowano się na claim w języku angielskim.

  • 1

10 kwietnia 2019

  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
10.04.2019

Obrazek ze św. Florianem i trzy religie, które łączą siły, by ratować ludzkie życie. Kampania Krajowej Izby Kominiarzy

Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii: prawosławnej, katolickiej i muzułmańskiej biorą udział w kampanii edukacyjnej mającej zmienić zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla. Obrazek z wizerunkiem św. Floriana, będący jednocześnie instrukcją, jak uchronić się przed zatruciem czadem, był rozdawany przez duchownych w trakcie kolędy.