„Zapomniałeś o walentynkach? To wina cukru!” – kampania podważająca stereotypy związane ze spożywaniem cukru
  • 0
  • 2
19.02.2016

„Zapomniałeś o walentynkach? To wina cukru!” – kampania podważająca stereotypy związane ze spożywaniem cukru

14 lutego wystartowała akcja Związku Producentów Cukru w Polsce, pod hasłem „Chłopiec do bicia”. Jej celem jest pokazanie, że częste zarzuty dotyczące cukru w diecie są nieprawdziwe. Działania potrwają do końca roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 lutego 2016

18 lutego 2016