Bank BNP Paribas rozstrzygnął przetarg na agencje reklamowe
  • 0
  • 0
8.04.2019

Bank BNP Paribas rozstrzygnął przetarg na agencje reklamowe

W wyniku przeprowadzonego przetargu Bank BNP Paribas wybrał agencję Publicis Lion jako agencję wiodącą odpowiedzialną za budowanie strategii komunikacji i towarzyszące jej produkty dla klientów indywidualnych i biznesowych. Opus B zostanie agencją wspierającą. Zajmie się bieżącą obsługą, a także realizacją zadań komunikacyjnych dla różnych segmentów biznesowych.

W procesie przetargowym, który rozpoczął się w IV kwartale ubiegłego roku, uczestniczyło kilka agencji reklamowych. Ich zadaniem było przygotowanie strategii komunikacji dla banku pod nową marką. Wybrane do współpracy firmy wykazały się dużą kreatywnością oraz zrozumieniem i wyczuciem potrzeb komunikacyjnych banku.

W tym roku przed bankiem stoją duże wyzwania. W szczególności stworzenie i konsekwentne prowadzenie komunikacji nowej marki. Ma ona wychodzić poza standardy kategorii, być zaskakująca i poruszać ważne tematy, które wykraczają daleko poza obszar produktów bankowych. Wierzymy, że współpraca z takimi partnerami jak Publicis Lion i Opus B pomoże nam w realizacji tego zadania – mówi Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu komunikacji i marketingu w Banku BNP Paribas.

Dotychczas Publicis Lion obsługiwał Bank BGŻ BNP Paribas, natomiast agencja Opus B świadczyła usługi full service dla Raiffeisen Bank Polska.

7 kwietnia 2019

6 kwietnia 2019

5 kwietnia 2019