KFC oferuje subskrypcję na skrzydełka z kurczaka
  • 1
  • 2
18.10.2019

KFC oferuje subskrypcję na skrzydełka z kurczaka

KFC w Stanach Zjednoczonych promuje skrzydełka z kurczaka, sugerując, że zamiłowanie amerykańskiego konsumenta do usług subskrypcyjnych nie zna granic. Marka przygotowała ofertę za 75 dol.

Sieć KFC wystawiła 500 „Biletów sezonowych” na portalu StubHub sprzedającym wejściówki na koncerty.

Bilety, opisane jako pachnące smażonym kurczakiem, dają posiadaczowi możliwość zamówienia tygodniowo 48 skrzydełek z kurczaka przez 9 tygodni. W ostatnim, dziesiątym tygodniu, zamówić ich można 96. Wszystko to z dostawą do domu.

Oferta wydaje się korzystna cenowo. Za 48 skrzydełek w normalnej ofercie trzeba zapłacić około 37 dol. W czasie trwania subskrypcji można zamówić łącznie 528 skrzydełek, co w standardowej ofercie wyniosłoby 407 dol. W ramach promocji będzie to 75 dol.

KFC promuje ofertę spotami o tematyce sportowej, nawiązującymi do trwającego sezonu futbolowego. Kontynuuje przy tym kampanię z udziałem aktora Seana Astina znanego m.in. z trylogii „Władca pierścieni”. Działania przygotowała agencja kreatywna Wieden & Kennedy Portland.

Źródło: www.adage.com

  • 2

Bilety na skrzydełka z kurczaka z KFC

18 października 2019

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
18.10.2019

„Mamy wielką moc. Mamy wielką odpowiedzialność”. Orange zachęca, by w cyfrowym świecie zachować równowagę

Technologie zmieniają nasze życie, oferują coraz większe możliwości komunikowania się i rozwoju. Niosą z sobą także wyzwania, z którymi musimy sobie radzić – indywidualnie, w rodzinach i jako społeczeństwo. Orange we wszystkich krajach, w których obecna jest marka, zwraca uwagę na potencjalne zagrożenia związane z cyfrowymi narzędziami i pokazuje sposoby radzenia sobie z nimi.

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
18.10.2019

64% pracowników bardziej ufa robotom niż swoim przełożonym – pokazuje badanie Oracle i Future Workplace

Ludzie bardziej ufają robotom niż swoim przełożonym – to wniosek z drugiego dorocznego badania „AI at Work”, przeprowadzonego przez Oracle i firmę Future Workplace. Według raportu sztuczna inteligencja zmieniła relację między ludźmi i technologią w miejscu pracy. Zmieniła także rolę działów kadr i ich kierownictwa w przyciąganiu, zatrzymywaniu i rozwoju wykwalifikowanych pracowników.