Nowe marki: bez historii, ale dziś i jutro należą do nichNowe marki: bez historii, ale dziś i jutro należą do nichNowe marki: bez historii, ale dziś i jutro należą do nichNowe marki: bez historii, ale dziś i jutro należą do nich
Młoda marka z wizją to skarb (fot. Everdream)

Nowe marki: bez historii, ale dziś i jutro należą do nich

Nowe marki: bez historii, ale dziś i jutro należą do nich
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Firmy, które właśnie wkraczają na rynek, nie mają jeszcze mitów założycielskich. Nie mogą też pochwalić się żadnymi sukcesami ani anegdotami. Czy debiutanci mają jakąkolwiek szansę w starciu z gigantami? Okazuje się, że całkiem sporą. Zdarza się również, że początkujący biznesmeni z miejsca stają się liderami.

Wymyślony w garażu komputer, dżinsy stworzone dla poszukiwaczy złota, napój, którego recepturę opracował aptekarz – takie są historie największych światowych marek. Te opowieści przekonują do nich klientów i tym samym sprzedają produkty.

Już od pewnego czasu widać jednak, że konsumenci przestają bać się korzystania z usług nowo powstających firm.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się