Firmy, które właśnie wkraczają na rynek, nie mają jeszcze mitów założycielskich. Nie mogą też pochwalić się żadnymi sukcesami ani anegdotami. Czy debiutanci mają jakąkolwiek szansę w starciu z gigantami? Okazuje się, że całkiem sporą. Zdarza się również, że początkujący biznesmeni z miejsca stają się liderami.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wymyślony w garażu komputer, dżinsy stworzone dla poszukiwaczy złota, napój, którego recepturę opracował aptekarz – takie są historie największych światowych marek. Te opowieści przekonują do nich klientów i tym samym sprzedają produkty.
Już od pewnego czasu widać jednak, że konsumenci przestają bać się korzystania z usług nowo powstających firm.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.