„Mamy wielką moc. Mamy wielką odpowiedzialność”. Orange zachęca, by w cyfrowym świecie zachować równowagę
  • 1
  • 0
18.10.2019

„Mamy wielką moc. Mamy wielką odpowiedzialność”. Orange zachęca, by w cyfrowym świecie zachować równowagę

Technologie zmieniają nasze życie, oferują coraz większe możliwości komunikowania się i rozwoju. Niosą z sobą także wyzwania, z którymi musimy sobie radzić – indywidualnie, w rodzinach i jako społeczeństwo. Orange we wszystkich krajach, w których obecna jest marka, zwraca uwagę na potencjalne zagrożenia związane z cyfrowymi narzędziami i pokazuje sposoby radzenia sobie z nimi.

W październiku wystartowała polska odsłona globalnej inicjatywy promującej odpowiedzialne korzystanie z technologii. Ruszył także portal Razem w Sieci. Kierowany jest do tych osób, które chcą wiedzieć więcej o świadomym korzystaniu z możliwości, jakie daje cyfrowy świat.

Nowoczesne technologie są naszymi sprzymierzeńcami. Otworzyły przed nami niesamowite możliwości, to nie ulega wątpliwości. Chcemy pokazywać te dobre strony Internetu i uczyć, jak radzić sobie z tymi trudniejszymi aspektami bycia online – mówi Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska.

Rodzice w serwisie internetowym znajdą praktyczne informacje i wskazówki odpowiadające na najbardziej aktualne pytania:

  • od kiedy dziecko powinno zacząć korzystać z urządzeń multimedialnych,
  • jak odpowiednio zabezpieczyć pierwszy smartfon dziecka,
  • jak chronić najmłodszych w Internecie, towarzyszyć im w cyfrowym świecie,
  • jak rozmawiać z nastolatkiem zanurzonym w wirtualnym świecie, który jest dla niego równie ważny, jak ten offline,
  • gdzie szukać pomocy, gdy dzieje się coś niepokojącego,
  • co robić, jeśli mamy wrażenie, że spędzamy za dużo czasu przed ekranem,
  • jak zabezpieczyć komputer i smartfon,
  • jak wykorzystać pozytywnie możliwości, które technologie stwarzają.

Można też pobrać specjalny test, który pomoże ocenić, ile czasu rzeczywiście spędzamy w Internecie i czy nie stwarza to ryzyka uzależnienia.

Firma w ramach kampanii edukuje oraz oferuje usługi takie jak Bezpieczny starter czy Chroń dzieci w Sieci. Pomagają one chronić dzieci przed nieodpowiednimi dla nich treściami. Z kolei Cybertarcza działająca w sieci Orange chroni urządzenia klientów podłączone do Internetu przed atakami ze strony cyberprzestępców.

Od 14 października w mediach można zobaczyć spoty towarzyszące globalnej kampanii Orange. Widzowie są świadkami emocji, jakie przeżywa rodzic wręczający córce pierwszego smartfona.

Prowokuje to u niego refleksję nad własnymi nawykami związanymi z korzystaniem z cyfrowych narzędzi. Kampania wspierająca bezpieczne i odpowiedzialne korzystanie z technologii będzie prowadzona w 27 krajach, w których działa Orange.

Spot wyreżyserowała Katia Lewkowicz, a producentem jest Publicis Conseil.

18 października 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
18.10.2019

64% pracowników bardziej ufa robotom niż swoim przełożonym – pokazuje badanie Oracle i Future Workplace

Ludzie bardziej ufają robotom niż swoim przełożonym – to wniosek z drugiego dorocznego badania „AI at Work”, przeprowadzonego przez Oracle i firmę Future Workplace. Według raportu sztuczna inteligencja zmieniła relację między ludźmi i technologią w miejscu pracy. Zmieniła także rolę działów kadr i ich kierownictwa w przyciąganiu, zatrzymywaniu i rozwoju wykwalifikowanych pracowników.

17 października 2019