Wyobraźmy sobie, że żyjemy w epoce paleolitu. Nasza firma komunikacyjna ma za zadanie wypromować łuk – wynalazek, dzięki któremu zdobywanie pożywienia będzie łatwiejsze i bezpieczniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Co robimy? Organizujemy głośną konferencję prasową. Najpopularniejsi myśliwi testują nasz sprzęt i rozpływają się nad jego zaletami. Ale w końcu ktoś odkrywa, że łuk to narzędzie, którym można zabijać również ludzi, a następnie przejmować ich wioski. O pierwotnym przeznaczeniu wynalazku nikt już nie mówi. Gdzie popełniliśmy błąd?
Wiadomo, że środki przekazu na rynku nowych technologii ciągle się zmieniają.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.