Klucz do skutecznej komunikacji nowych technologii? Edukacja i umiejętność przewidywaniaKlucz do skutecznej komunikacji nowych technologii? Edukacja i umiejętność przewidywaniaKlucz do skutecznej komunikacji nowych technologii? Edukacja i umiejętność przewidywaniaKlucz do skutecznej komunikacji nowych technologii? Edukacja i umiejętność przewidywania
Co wyniknie z tej nowości? Doradca PR musi umieć to przewidzieć (fot. Pixabay)

Klucz do skutecznej komunikacji nowych technologii? Edukacja i umiejętność przewidywania

Klucz do skutecznej komunikacji nowych technologii? Edukacja i umiejętność przewidywania
Łukasz Wilczyński

Łukasz Wilczyński

-

CEO, Planet Partners

Łukasz Wilczyński

Łukasz Wilczyński

CEO
Planet Partners

Specjalista ds. public relations i komunikacji z blisko 20-letnim doświadczeniem w branży. Szef oddziału międzynarodowej sieci agencji komunikacyjnych GlobalCom PR Network w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Prezes Europejskiej Fundacji Kosmicznej, pomysłodawca i organizator European Rover Challenge – międzynarodowych zawodów robotyczno-kosmicznych. Pomysłodawca i organizator FutureTalks – cyklu spotkań futurystycznych dla przedsiębiorców i osób pracujących. Pracował w projektach m.in. dla marek Casio, NEC, Sharp, Medtronic, Akamai, HID, GMV czy Sener. W 2017 r. nagrodzony przez Austriackie Forum Kosmiczne kryształem Tiuterra Crystal. W imieniu Planet Partners odebrał m.in. trzy Złote Spinacze, Bronze Stevie Award oraz Event Award.

Wyobraźmy sobie, że żyjemy w epoce paleolitu. Nasza firma komunikacyjna ma za zadanie wypromować łuk – wynalazek, dzięki któremu zdobywanie pożywienia będzie łatwiejsze i bezpieczniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Co robimy?

Organizujemy głośną konferencję prasową. Najpopularniejsi myśliwi testują nasz sprzęt i rozpływają się nad jego zaletami. Ale w końcu ktoś odkrywa, że łuk to narzędzie, którym można zabijać również ludzi, a następnie przejmować ich wioski. O pierwotnym przeznaczeniu wynalazku nikt już nie mówi. Gdzie popełniliśmy błąd?

Wiadomo, że środki przekazu na rynku nowych technologii ciągle się zmieniają.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się