Kendall Jenner króluje na YouTube w październiku. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard
  • 3
  • 1
27.11.2019

Kendall Jenner króluje na YouTube w październiku. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard

Najpopularniejszym spotem na polskim YouTube w październiku 2019 r. był materiał marki Reserved z udziałem Kendall Jenner. Dużym zainteresowaniem cieszyła się także reklama z udziałem Sokoła. promująca Samsunga Galaxy Note 10. Podium zamyka wideo Pracuj.pl z serii „Szef i reszta”, w humorystyczny sposób zachęcające do szukania nowej pracy.

Polska sieć odzieżowa Reserved po raz kolejny zaprosiła do współpracy gwiazdę. Po spotach z udziałem Kate Moss, Cindy Crawford oraz Joanny Kulig i Jeanne Damas tym razem kolekcję prezentuje Kendall Jenner. Robi to w kampanii „Ciao, Kendall – Kendall Jenner x Reserved – AW19 Campaign”.

W wyreżyserowanym przez kanadyjsko-brytyjskiego twórcę Gordona Von Steinera klipie celebrytka wciela się w bohaterki włoskich filmów. Wszystko zrealizowane zostało w barokowej i surrealistycznej scenerii.

Tuż za klipem promującym kolekcję Reserved uplasowało się wideo „Samsung Galaxy Note10. Sokół x Samsung odc. 1. Na Twoich zasadach”. Raper z nutą ironii opowiada w nim o spotkaniach z dużymi korporacjami.

Przedstawia przy tym swoje podejście do biznesu i różne funkcje najnowszego Samsunga Galaxy Note 10. Jest to pierwsza część cyklu „Na Twoich zasadach”, który Samsung zrealizował z udziałem twórcy marki Prosto.

Pierwszą trójkę zamyka reklama Pracuj.pl „Szef i reszta. Podwyżki”. W krótkim spocie tytułowy szef opowiada o stale rosnących kosztach życia. Sam jednak nie zamierza dać swoim pracownikom podwyżki.

Kolejne miejsce w rankingu także należy do serii o stereotypowym pracodawcy. W odcinku „Szef i reszta. Awans” poznajemy słodko-gorzką historię awansu jednego z członków zespołu. Oba materiały marki Pracuj.pl zakończone są prezentacją aplikacji mobilnej i zachęcają do skorzystania z niej w celu znalezienia nowej pracy.

Październikową piątkę zamyka Biedronka z reklamą „2019 Nowy Gang Słodziaków w Biedronce. Magiczne drzewo!”. Tym razem maskotki przedstawiające leśne zwierzęta uczą dzieci, że wyobraźnia ma ogromną moc, która pozwala zasadzić Magiczne drzewo.

O badaniu
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking pięciu filmów jest ustalany na podstawie algorytmu, który uwzględnia parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz to, jaka część filmu została obejrzana.

Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube. Dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

  • 1
YouTube Ads Leaderboard

Reklama Reserved z Kendall Jenner liderem YouTube Ads Leaderboard za październik

27 listopada 2019