Kendall Jenner nową twarzą kampanii Reserved
  • 1
  • 7
2.10.2019

Kendall Jenner nową twarzą kampanii Reserved

Kendall Jenner będzie twarzą marki Reserved w sezonie jesień-zima 2019/2020. Celebrytka i modelka ma 116 mln obserwujących na Instagramie, 180 cm wzrostu i pierwsze miejsce na liście najlepiej zarabiających modelek „Forbesa”.

Kendall Jenner to dziś jedna z ikon popkultury. Co sezon chodzi na wybiegach najlepszych projektantów. Pozuje w kampaniach najsłynniejszych domów mody.

Wideo zrealizowane dla polskiej sieci odzieżowej Reserved (LPP) przez reżysera Gordona Von Steinera utrzymane jest w stylistyce włoskich filmów. W barokowej willi Kendall Jenner śni na jawie i wciela się w rozmaite kobiece ideały. Z łatwością może stać się:

  • włoską arystokratką ze starych filmów,
  • szaloną retro dziewczyną zatraconą w tańcu,
  • młodą buntowniczką z lat 90.,
  • syreną pływającą w wielkim akwarium w ogrodzie.

Ma wiele twarzy. Czasem jest zmysłową Sophią Loren z „Małżeństwa we włoskim stylu”, innym razem dziewczęcą Natalie Portman z „Leona Zawodowca”, by na końcu stać się jedyną w swoim rodzaju femme fatale. A w tej niewinnej zabawie doskonale pomaga jej moda.

Jesienno-zimowe kolekcje Reserved są źródłem skrajnie różnych inspiracji. Moda w kolekcjach marki w tym sezonie jest zabawą, ale też formą gry, dzięki której bohaterka — ikona stylu generacji Z wyraża swoje fascynacje i tęsknoty.

Za scenariusz, reżyserię, ale też choreografię „Ciao Kendall” odpowiada Gordon Von Steiner. Filmowiec ma na swoim koncie m.in. współpracę z Pradą, Guccim i amerykańskim „Vogue’iem”, a także wcześniejsze filmy Reserved, m.in. „I Love You Cindy” czy „I can Boogie”.

Twórcą stylizacji Kendall w najnowszej kampanii Reserved jest Jacob K. To stylista pokazów Versace, współpracownik takich magazynów jak „W” czy „Dazed”, autor okładkowej sesji Jenner do włoskiego „Vogue’a”.

  • 7

Kendall Jenner w kampanii Reserved

scoop

2 miesiące temu

zayeistcie, ale i tak w ogóle mnie to nie przekonuje. Reserwered i tak pozostaje gorszą i tańszą marką Zary. Po co tę kasę pakować w celebry tego sortu?

1 października 2019