Kendall Jenner nową twarzą kampanii Reserved - Marketing przy Kawie
Kendall Jenner nową twarzą kampanii Reserved
  • 1
  • 7
2.10.2019

Kendall Jenner nową twarzą kampanii Reserved

Kendall Jenner będzie twarzą marki Reserved w sezonie jesień-zima 2019/2020. Celebrytka i modelka ma 116 mln obserwujących na Instagramie, 180 cm wzrostu i pierwsze miejsce na liście najlepiej zarabiających modelek „Forbesa”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

scoop

5 lat temu

zayeistcie, ale i tak w ogóle mnie to nie przekonuje. Reserwered i tak pozostaje gorszą i tańszą marką Zary. Po co tę kasę pakować w celebry tego sortu?

1 października 2019