Kaufland rozpoczyna kampanię świąteczną ze „Star Wars”
  • 1
  • 5
28.11.2019

Kaufland rozpoczyna kampanię świąteczną ze „Star Wars”

Motywem przewodnim tegorocznych świąt w sklepach Kaufland będzie seria „Star Wars”. Premiera kolejnej części sagi w kinach odbędzie się 19 grudnia. W tym samym czasie sieć marketów oraz Disney we wspólnej kampanii staną razem w odwiecznej walce dobra ze złem.

W prawdziwym życiu, podobnie jak w uniwersum „Gwiezdnych wojen”, często stacza się wewnętrzną walkę pomiędzy jasną a ciemną stroną mocy – przekonuje marka. Każdy z nas musi wybrać, po której z nich stanie. W kampanii „Boże Narodzenie. Tak dobre jak nigdy” Kaufland przedstawia tę batalię.

Centralnym elementem świątecznej kampanii jest spot. Tym razem św. Mikołaj, przygotowując jak co roku prezenty dla dzieci, orientuje się, że nie wie, czy na pewno były one grzeczne i na nie zasłużyły. Jak się okazuje, każde z nich ma w gruncie rzeczy dwie strony. Z pomocą w tej sytuacji przyjdzie miecz świetlny.

Spot jest głównym elementem szerszej kampanii, która będzie widoczna w telewizji, sklepach, na plakatach reklamowych oraz w Internecie.

28 listopada wystartuje też program punktowy. W czasie jego trwania klienci i fani „Star Wars” będą mogli zebrać w albumie 48 kart kolekcjonerskich przedstawiających wszystkich bohaterów gwiezdnej sagi – od pierwszej aż do ostatniej, dziewiątej części. Część kart ma hologramy oraz dodatkową funkcję AR.

Za każde wydane 50 zł na zakupy w sieci Kaufland lub przy zakupie któregoś ze specjalnie oznaczonych produktów będzie można otrzymać dwie karty kolekcjonerskie.

Ważną częścią kampanii jest aplikacja „K-Master App”, która umożliwia użytkownikowi przejście wirtualnej drogi od padawana po mistrza Jedi. Aplikacja jest ściśle powiązana z programem punktowym. Oferuje użytkownikom możliwości interakcji, w tym puzzle i gry.

Technika AR pozwoli za pośrednictwem samego smartfonu wejść w świat „Gwiezdnych wojen” w marketach Kaufland. Podczas zakupów użytkownik aplikacji, wykonując kolejne zadania, może zdobyć tytuł „Mastering the force”.

Na potrzeby kampanii specjalnie dla sieci Kaufland została zaprojektowana także linia ubrań dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Kolekcja składa się z odzieży z motywami z serii „Star Wars”. W asortymencie znajdą się m.in. t-shirty i koszulki z długimi rękawami, bluzy, spodnie dresowe.

Wszystkie ubrania, które dostępne będą wyłącznie w sklepach Kaufland, zostały uszyte z organicznej bawełny i będą dostępne w ekologicznych opakowaniach. Ofertę uzupełnią akcesoria, a wśród nich czapki, plecaki czy worki na buty.

Kaufland przygotował też całodniowe wydarzenia tematyczne, których celem jest zachęcenie klientów do udziału w nowym programie promocyjnym. 30 listopada sieć zaprasza fanów „Gwiezdnych wojen” do marketów w Poznaniu i Siemianowicach Śląskich, a 14 grudnia – do Wrocławia, do marketu przy ul. Bardzkiej.

  • 5
Kaufland

Kaufland w świątecznej kampanii ukazuje walkę dobra ze złem

28 listopada 2019