Kampania telewizyjna aplikacji do nauki języków Babbel
  • 1
  • 1
19.08.2020

Kampania telewizyjna aplikacji do nauki języków Babbel

Spot aplikacji Babbel podkreśla wpływ niezobowiązujących rozmów w drugim języku na rozwój osobisty i zawodowy. Kampania telewizyjna i internetowa obejmuje Polskę, Brazylię, Francję, Włochy i Hiszpanię.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 sierpnia 2020

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
19.08.2020

Ekwiwalent reklamowy „ęśąćż” z kilku dni wynosi ponad milion złotych

Wiadomości push z treścią „ęśąćż”, które zostały wysłane omyłkowo 5 sierpnia br. poprzez aplikację bankowości mobilnej mBanku, szybko zamieniły się w internetowe memy. Po tygodniu w mediach było już ponad tysiąc materiałów zawierających nazwę banku wraz z informacjami o wpadkowych powiadomieniach. Ich łączny zasięg wyniósł 5,62 mln potencjalnych kontaktów, natomiast AVE to 1,16 mln zł – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM).