Mark Zuckerberg zapowiada Facebook Shops
  • 0
  • 1
20.05.2020

Mark Zuckerberg zapowiada Facebook Shops

19 maja Mark Zuckerberg ogłosił uruchomienie funkcji Facebook Shops. Ma ona ułatwić firmom wystawianie produktów na sprzedaż na Facebooku i Instagramie.

Sklep, który będzie bezpłatny, pozwoli firmom tworzyć listy produktów na swoich fan page’ach, profilu na Instagramie, Stories lub w reklamach. W przyszłości ma umożliwić również sprzedaż produktów za pośrednictwem funkcji czatu WhatsAppa, Messengera i Instagram Direct.

Sprzedawcy będą także mogli oznaczać produkty podczas transmisji na żywo na Facebooku i Instagramie, aby klienci po kliknięciu w tagi przenoszeni byli do strony zamawiania produktów.

Wcześniej firmy mogły wystawiać produkty na Facebooku i Instagramie, ale nowa opcja pozwala przesłać katalogi raz, aby były dostępne w różnych aplikacjach.

To jedno proste i spójne doświadczenie w całej rodzinie aplikacji, co oznacza, że będzie łatwiej. To oczywiście oznacza dla małych firm wyższe konwersje i większą sprzedaż – powiedział Zuckerberg.

W perspektywie długoterminowej funkcja Shops i inne produkty e-commerce mają pomóc Facebookowi zwiększyć sprzedaż reklam. Jak stwierdził CEO platformy, jeśli nowa opcja się sprawdzi, firmy powinny chętniej inwestować w reklamy na Facebooku.

Źródło: www.cnbc.com

  • 1
Facebook Shops

Nowa funkcja Facebook Shops

20 maja 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.05.2020

Życie w kwarantannie: e-commerce i usługi online rekordowo popularne wśród polskich użytkowników. Badanie firmy Mastercard

W ostatnich tygodniach Internet stał się dla polskich konsumentów ulubionym miejscem, w którym robią zakupy. W badaniu na zlecenie Mastercard 2/3 Polaków deklaruje, że korzysta z e-commerce częściej niż kiedykolwiek wcześniej. W czasie izolacji społecznej na popularności zyskały też cyfrowe usługi, takie jak zajęcia fitness online, streaming wideo czy nauka języków obcych przez Internet.

19 maja 2020