Ekwiwalent reklamowy „ęśąćż” z kilku dni wynosi ponad milion złotych
  • 0
  • 5
19.08.2020

Ekwiwalent reklamowy „ęśąćż” z kilku dni wynosi ponad milion złotych

Wiadomości push z treścią „ęśąćż”, które zostały wysłane omyłkowo 5 sierpnia br. poprzez aplikację bankowości mobilnej mBanku, szybko zamieniły się w internetowe memy. Po tygodniu w mediach było już ponad tysiąc materiałów zawierających nazwę banku wraz z informacjami o wpadkowych powiadomieniach. Ich łączny zasięg wyniósł 5,62 mln potencjalnych kontaktów, natomiast AVE to 1,16 mln zł – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 sierpnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.08.2020

Połowa Polaków chce powrotu niedziel handlowych. Badanie na zlecenie CBRE

W marcu 2018 r. nastała zakupowa rewolucja. Polacy po raz pierwszy nie poszli na zakupy w niedzielę w związku z zakazem handlu. Dwa lata później, również w marcu nastąpił kolejny zwrot, tym razem wywołany epidemią koronawirusa. Wymusił on zmianę nawyków zakupowych. Otwarte były tylko sklepy spożywcze, drogerie i apteki, które zwłaszcza na początku przeżywały oblężenie. To właśnie wtedy Polacy przypomnieli sobie wady zamknięcia sklepów w niedzielę. Obecnie 51% osób chciałoby, aby sklepy były otwarte każdego dnia. Przeciwnego zdania jest co trzeci respondent – wynika z badania zleconego przez CBRE, firmę doradztwa na rynku nieruchomości komercyjnych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.08.2020

Polacy zwlekają z kompletowaniem szkolnej wyprawki do września. Indeks niepokoju konsumentów Deloitte bliski temu z końca maja

Do rozpoczęcia roku szkolnego zostały zaledwie dwa tygodnie, a sklepy są już wypełnione asortymentem dla uczniów. Mimo to z najnowszej edycji badania „Global State of the Consumer Tracker” Deloitte wynika, że Polacy postanowili wstrzymać się do września z kompletowaniem wyprawki szkolnej. Jak zauważają autorzy badania, może to wynikać ze wzrostu poziomu lęku związanego z rozwojem pandemii. Ten jest najwyższy od maja. Sprawił m.in., że 41% z nas znów planuje kupowanie na zapas. To najwyższy wynik w Europie.