mBank stał się ęśąćż. Inne marki odnoszą się w social media do wpadki banku z powiadomieniami push
  • 2
  • 18
6.08.2020

mBank stał się ęśąćż. Inne marki odnoszą się w social media do wpadki banku z powiadomieniami push

5 sierpnia klienci mBanku otrzymali na swoje telefony trzy testowe powiadomienia push. Klikanie w nie powodowało spowolnienie działania aplikacji. Bank postanowił ze swojej porażki zrobić akcję promocyjną i zmienił tymczasowo zdjęcie profilowe. Inne marki odniosły się do tego w swoich kanałach w social media.

Zdezorientowani klienci otrzymali wiadomości o treści: test wiadomości push, Życzymy miłego dnia i ęśąćż.

Część odbiorców skarżyła się, że nie mogli wykonać potrzebnych przelewów oraz zadawała pytania o bezpieczeństwo ich pieniędzy i danych.

Treść powiadomień szybko stała się też tematem memów. Jednocześnie także inne marki w swoich mediach społecznościowych w żartobliwy sposób postanowiły nawiązać do tego potknięcia. Zrobiły to m.in. Allegro, Graal czy Lidl Polska.

 

  • 18
ęśąćż

mBank został ęśąćż

6 sierpnia 2020

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2020

Ubrania zniszczone na skutek ataku na osoby LGBTQIA+ w kampanii Zalando, Misbhv i KPH

Platforma Zalando ruszyła z kampanią ukazującą problemy społeczności LGBTQIA+ wywołane skalą homofobii w Polsce. Kampania „Historie ukryte w ubraniach” powstała we współpracy z organizacją pozarządową Kampania Przeciw Homofobii oraz polską marką Misbhv. Celem projektu jest pokazanie prawdziwych historii osób LGBTQIA+, które stały się ofiarami przemocy ze względu na orientację seksualną.