mBank stał się ęśąćż. Inne marki odnoszą się w social media do wpadki banku z powiadomieniami push
  • 2
  • 18
6.08.2020

mBank stał się ęśąćż. Inne marki odnoszą się w social media do wpadki banku z powiadomieniami push

5 sierpnia klienci mBanku otrzymali na swoje telefony trzy testowe powiadomienia push. Klikanie w nie powodowało spowolnienie działania aplikacji. Bank postanowił ze swojej porażki zrobić akcję promocyjną i zmienił tymczasowo zdjęcie profilowe. Inne marki odniosły się do tego w swoich kanałach w social media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 sierpnia 2020

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2020

Ubrania zniszczone na skutek ataku na osoby LGBTQIA+ w kampanii Zalando, Misbhv i KPH

Platforma Zalando ruszyła z kampanią ukazującą problemy społeczności LGBTQIA+ wywołane skalą homofobii w Polsce. Kampania „Historie ukryte w ubraniach” powstała we współpracy z organizacją pozarządową Kampania Przeciw Homofobii oraz polską marką Misbhv. Celem projektu jest pokazanie prawdziwych historii osób LGBTQIA+, które stały się ofiarami przemocy ze względu na orientację seksualną.