Cold Waves by Porsche – zawody surferskie i kampania reklamowa
  • 1
  • 1
25.04.2024

Cold Waves by Porsche – zawody surferskie i kampania reklamowa

Cold Waves by Porsche, czyli zawody cold water surfingu odbyły się pod hasłem „We the Wave”. To ukłon w stronę społeczności surferskiej. Kampania obejmuje także element teaserowy.

Teaser zatytułowany „Cold Waves on Tour” pokazywał trzech przedstawicieli międzynarodowej społeczności surferskiej, którzy razem z Porsche wybrali się w podróż po wybrzeżu Atlantyku. Przemierzyli łącznie 7 tys. km, poszukując fal i dzieląc się wspólną pasją. Za realizację projektu oraz fotorelację z tej części kampanii odpowiedzialny był Krzysztof Jędrzejak, założyciel Baltic Surf Scapes.

Kampania Cold Waves by Porsche obejmowała szereg działań komunikacyjnych, których zwieńczeniem były zawody zrealizowane 4 kwietnia we Władysławowie. W ramach promocji wydarzenia zrealizowano m.in.:

  • działania OOH w postaci muralu przy ulicy Tamka w centrum Warszawy,
  • kampanię digital oraz w mediach drukowanych.

Ponadto wyprodukowane zostały materiały promocyjne – wlepki, plakaty oraz materiały merchandisingowe, które dostępne były w dniu zawodów oraz na stronie Coldwaves.

Akcję wspierały także:

  • działania PR w mediach online i social mediach,
  • działania z zakresu influencer marketingu, w ramach których odbiorcy byli na bieżąco informowani o alertach pogodowych, a także kolejnych etapach przebiegu zawodów.

Całą komunikację wspierali bezpośrednio na swoich kanałach social media przedstawiciele środowiska surferskiego, którzy brali udział w tegorocznej edycji zawodów.

Hasło „We the Wave”, które nawiązuje do surferskiej społeczności i łączącej ją pasji. Częścią kampanii jest wideo, w którym troje polskich surferów odpowiada na pytanie, czym jest dla nich fala. Marka Porsche zachęca do tego, żeby pielęgnować pasję, bez której łapanie kolejnych fal nie byłoby możliwe. Dynamikę i emocje towarzyszące surfingowi symbolizuje w kampanii elektryczny Porsche Taycan.

Strategię, koncept oraz kreację przygotowała agencja DDB Warszawa. Produkcją eventu oraz organizacją zawodów zajmowała się agencja VMR. Za strategię i działania PR, w tym influencer marketing odpowiedzialna była agencja Big Picture. Zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD, a współpracą contentową z mediami agencja Drum Polska.

  • 1
Cold Waves by Porsche – zawody surferskie i kampania reklamowa

Cold Waves by Porsche – zawody surferskie i kampania reklamowa

25 kwietnia 2024

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
25.04.2024

Do inwestycji w zrównoważony rozwój motywuje prawo i presja rynku, rzadziej troska o środowisko – badanie Banku BNP Paribas

Jedna trzecia firm ma już za sobą pierwsze inwestycje w zrównoważony rozwój. Kolejne 10% dołączy do tego grona w następnych trzech latach. Tak wynika z badania Banku BNP Paribas, przeprowadzonego wśród małych, średnich i dużych przedsiębiorstw działających w Polsce. Najczęściej inwestowano do 5 mln zł, choć nie brakuje firm, które wydały na ten cel nawet 10 mln zł i więcej.