- 1
- 1
Cold Waves by Porsche – zawody surferskie i kampania reklamowa
Cold Waves by Porsche, czyli zawody cold water surfingu odbyły się pod hasłem „We the Wave”. To ukłon w stronę społeczności surferskiej. Kampania obejmuje także element teaserowy.
Teaser zatytułowany „Cold Waves on Tour” pokazywał trzech przedstawicieli międzynarodowej społeczności surferskiej, którzy razem z Porsche wybrali się w podróż po wybrzeżu Atlantyku. Przemierzyli łącznie 7 tys. km, poszukując fal i dzieląc się wspólną pasją. Za realizację projektu oraz fotorelację z tej części kampanii odpowiedzialny był Krzysztof Jędrzejak, założyciel Baltic Surf Scapes.
Kampania Cold Waves by Porsche obejmowała szereg działań komunikacyjnych, których zwieńczeniem były zawody zrealizowane 4 kwietnia we Władysławowie. W ramach promocji wydarzenia zrealizowano m.in.:
- działania OOH w postaci muralu przy ulicy Tamka w centrum Warszawy,
- kampanię digital oraz w mediach drukowanych.
Ponadto wyprodukowane zostały materiały promocyjne – wlepki, plakaty oraz materiały merchandisingowe, które dostępne były w dniu zawodów oraz na stronie Coldwaves.
Akcję wspierały także:
- działania PR w mediach online i social mediach,
- działania z zakresu influencer marketingu, w ramach których odbiorcy byli na bieżąco informowani o alertach pogodowych, a także kolejnych etapach przebiegu zawodów.
Całą komunikację wspierali bezpośrednio na swoich kanałach social media przedstawiciele środowiska surferskiego, którzy brali udział w tegorocznej edycji zawodów.
Hasło „We the Wave”, które nawiązuje do surferskiej społeczności i łączącej ją pasji. Częścią kampanii jest wideo, w którym troje polskich surferów odpowiada na pytanie, czym jest dla nich fala. Marka Porsche zachęca do tego, żeby pielęgnować pasję, bez której łapanie kolejnych fal nie byłoby możliwe. Dynamikę i emocje towarzyszące surfingowi symbolizuje w kampanii elektryczny Porsche Taycan.
Strategię, koncept oraz kreację przygotowała agencja DDB Warszawa. Produkcją eventu oraz organizacją zawodów zajmowała się agencja VMR. Za strategię i działania PR, w tym influencer marketing odpowiedzialna była agencja Big Picture. Zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD, a współpracą contentową z mediami agencja Drum Polska.
- 1