- 1
- 1
Kampania marki Black ma odkrywać energię drzemiącą w ludziach
Kampania „King of the Night” ma podkreślać misję brandu, którą jest odkrywanie drzemiącej w ludziach energii. Tym razem nocą.
Misją marki wyrażonej w tegorocznej edycji kampanii jest dostarczanie ludziom energii i odwagi, aby mogli przeżywać swoje chwile dokładnie tak, jak chcą i osiągać to, czego chcą. Niezależnie od wybranej nocnej aktywności Black ma zapewniać siłę, wytrzymałość i zdolność koncentracji – w odpowiednio dobranej do potrzeb puszce.
Nowa kampania 360 stopni objęła telewizję, OOH, digital i social media. Jej esencję stanowi utrzymany w imprezowej konwencji spot w reżyserii Macieja Kowalczuka (Match&Spark).
Autorem kreacji był Tomasz Dubiel z agencji K2, a zdjęcia do filmu wykonał Nikodem Marek. Media kampanii zakupiły agencje Initiative Media oraz Mullenlowe (digital).
Właścicielem marki Black jest FoodCare.
- 1