Co nowe logo Pepsi mówi o trendach w designie i marceCo nowe logo Pepsi mówi o trendach w designie i marceCo nowe logo Pepsi mówi o trendach w designie i marceCo nowe logo Pepsi mówi o trendach w designie i marce
Czerń jest istotna w zmienionym znaku Pepsi (kadr ze spotu)

Co nowe logo Pepsi mówi o trendach w designie i marce

Co nowe logo Pepsi mówi o trendach w designie i marce
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Marka Pepsi zmieniła logo po raz pierwszy od kilkunastu lat. Dlaczego pokazuje to cykliczność trendów w designie? Co ma wspólnego z klubami piłkarskimi? Co mówi o sytuacji marki, która przez stuletnią wojnę z Coca-Colą ryzykowała bardziej, czasem ponosząc dotkliwe klęski?

Twórca strategii wojennej, Carl von Clausewitz napisał kiedyś, że historyczne przykłady dostarczają najlepszych dowodów w zbiorze nauk empirycznych. To prawda w odniesieniu do sztuki wojennej, ale i do marketingu. Zwykle marketerzy śledzą aktualne wydarzenia, cały czas unowocześniają produkty, żeby nadążać za nowymi trendami. Rzadko kto poświęca czas historii marek – temu, co już było.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja