Marka Pepsi zmieniła logo po raz pierwszy od kilkunastu lat. Dlaczego pokazuje to cykliczność trendów w designie? Co ma wspólnego z klubami piłkarskimi? Co mówi o sytuacji marki, która przez stuletnią wojnę z Coca-Colą ryzykowała bardziej, czasem ponosząc dotkliwe klęski?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Twórca strategii wojennej, Carl von Clausewitz napisał kiedyś, że historyczne przykłady dostarczają najlepszych dowodów w zbiorze nauk empirycznych. To prawda w odniesieniu do sztuki wojennej, ale i do marketingu. Zwykle marketerzy śledzą aktualne wydarzenia, cały czas unowocześniają produkty, żeby nadążać za nowymi trendami. Rzadko kto poświęca czas historii marek – temu, co już było.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.