„#ID Culture: Automated Life”: raport Mindshare - Marketing przy Kawie
„#ID Culture: Automated Life” – Mindshare zbadał nastawienie konsumentów wobec sztucznej inteligencji
Advertisement
  • 0
  • 1
18.04.2024

„#ID Culture: Automated Life” – Mindshare zbadał nastawienie konsumentów wobec sztucznej inteligencji

Cyfryzacja i postęp technologiczny sprawiły, że ponad połowa badanych używa gadżetów i aplikacji, które ulepszają sposób, w jaki żyją, a także pomagają w dokonywaniu codziennych wyborów. W miarę rozwoju AI pojawiają się jednak obawy, że stajemy się coraz bardziej niezdolni do uczenia się nowych rzeczy lub samodzielnego myślenia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56276 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 kwietnia 2024