Sztuczna inteligencja w mediach – analiza PSMM - Marketing przy Kawie
Sztuczna inteligencja w mediach – analiza PSMM
  • 0
  • 2
22.01.2024

Sztuczna inteligencja w mediach – analiza PSMM

Zgodnie z komunikatem Instytutu Języka Polskiego UW, Słowem Roku 2023 została „sztuczna inteligencja”. PSMM Monitoring & More sprawdził medialność AI. Fraza „sztuczna inteligencja” pojawiła się w 2023 r. w blisko 900 tys. publikacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56226 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 stycznia 2024