- 2
- 4
„King of the Night” – marka Black z nową kampanią
Marka napoju energetyzującego Black wystartowała z nową kampanią „King of the Night”. Podkreśla w niej swój sukces rynkowy i odkrywa energię drzemiącą w ludziach nocą.
W kampanii napój pokazywany jest jako Król Nocy, napełniający energią każdego, kto będzie chciał z nim obcować. „Przygotuj się na noc czarną jak Black”, „Black. King of the Night”, „Jak noc to Black” – w tych słowach można streścić główne przesłanie kampanii.
Kampania rozpoczęła się od spotu telewizyjnego, który można obejrzeć również w kinach, a w kilku wersjach długości – na oficjalnym kanale YouTube marki. Twórcą spotu jest Peppers Ghost, reżyserem i scenarzystą: Henry Szymański. DOP: Arkadiusz Tomiak VFK, head of CG: Paweł Ruszkiewicz. Za muzykę i oprawę dźwiękową odpowiadał Filip Siejka, a za postprodukcję – Liqd.pl.
Kolejnym etapem kampanii są nośniki OOH, na których zobaczyć można trójkę aktorów z reklamy telewizyjnej. Trwa również kampania internetowa, której częścią jest uruchomiona 27 maja. Z kolei do 1 września potrwa promocja konsumencka „Every Friday is Black Friday”, w której do wygrania jest m.in. wyjazd na Ibizę dla dwóch osób.
- 4