„King of the Night” – Black z nową kampanią - Marketing przy Kawie
„King of the Night” – marka Black z nową kampanią
  • 2
  • 4
17.06.2022

„King of the Night” – marka Black z nową kampanią

Marka napoju energetyzującego Black wystartowała z nową kampanią „King of the Night”. Podkreśla w niej swój sukces rynkowy i odkrywa energię drzemiącą w ludziach nocą.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55472 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 czerwca 2022

15 czerwca 2022