Piotr „Izak” Skowyrski w reklamie Antybatona
  • 1
  • 2
23.09.2022

Piotr „Izak” Skowyrski w reklamie Antybatona

Wystartowała druga część kampanii Antybatona Łowicz. Oprócz odświeżenia spotu marka postawiła na wejście w świat gamingu i współpracę z topowym polskim streamerem gamingowym.

Skrócona wersja spotu wykorzystuje nową muzykę, która po raz kolejny nawiązuje do czołówek filmów o superbohaterach. Trzymając się motywu superbohaterów, marka stworzyła wideo w stylistyce starych gier zręcznościowych. W roli Antybatona występuje jeden z czołowych polskich gamerów – Piotr „Izak” Skowyrski. Jego zadaniem jest pokonanie słodkiej przekąski.

Łowicz przygotował dla konsumentów dodatkową formę zabawy i rywalizacji. W filmie umieszczonym na YouTube gracze mogą za pomocą klawiszy numerycznych od 1 do 8 wywoływać kombinacje uderzeń. Każda z kombinacji reprezentuje inne składniki Antybatona.

Materiał będzie wspierany przez kod QR umieszczony w spocie telewizyjnym. Po zeskanowaniu przeniesie użytkownika do gry. Dodatkowe 6- i 15-sekundowe formaty reklamowe będą widoczne na platformach YouTube, TikTok, Instagram i Facebook.

Za koncepcję kampanii odpowiada Feeders Agency, za produkcję grywalnego materiału wideo na YouTube – Letemknow Sequence. Spot telewizyjny współtworzył dział produkcji Maspex. Media kupił Starcom.

  • 2
Izak w reklamie Antybatona

Izak w reklamie Antybatona

Izak w reklamie Antybatona

23 września 2022

22 września 2022