Blog a sklep internetowy. Czy ten pierwszy pomaga drugiemu?Blog a sklep internetowy. Czy ten pierwszy pomaga drugiemu?Blog a sklep internetowy. Czy ten pierwszy pomaga drugiemu?Blog a sklep internetowy. Czy ten pierwszy pomaga drugiemu?
Blog jest w centrum działań SEO dla e-commerce (źr. AdobeStock_Song_about_summer)

Blog a sklep internetowy. Czy ten pierwszy pomaga drugiemu?

Blog a sklep internetowy. Czy ten pierwszy pomaga drugiemu?
Anna Sarysz

Anna Sarysz

-

junior SEO specialist, Grupa iCEA

Anna Sarysz

Anna Sarysz

junior SEO specialist
Grupa iCEA

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ze specjalizacją marketing internetowy i e-commerce. Wcześniej specjalistka e-marketingu, obecnie skupia się na jednej z jego głównych gałęzi – pozycjonowaniu. Po godzinach zgłębia wiedzę na temat zmian zachowań konsumenckich w dobie rosnącej cyfryzacji, którą wykorzystuje w pisaniu pracy doktorskiej w tym obszarze.

Prowadzenie sklepu internetowego to nie tylko wystawianie produktów i wysyłka zamówień. To wiele działań, które należy podjąć, aby biznes przynosił zyski. E-sklepy prowadzą sprzedaż przeróżnych produktów, a liczba branż jest ogromna. Mimo to każdy z nas potrafi szybko wskazać jeden wspólny element dla wszystkich tych witryn – większość firm działających w e-commerce prowadzi bloga.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja