1 1 0 0 0 20.09.2022„MagentaBiznes bez limitów” – nowa kampania T-Mobile z ofertą dla firmWystartowała nowa odsłona kampanii T-Mobile skierowanej do klientów biznesowych. Nowym klientom telekom oferuje brak limitów w ofercie MagentaBiznes.
0 1 0 0 0 20.09.2022Znamy nominowanych w Konkursie KTR i Innovation 2022W tym roku do nagrody KTR 2022 nominowano 275 prac. Do konkursu Innovation 2022 jury nominowało 43 projekty. Tegoroczne edycje zgromadziły łącznie 1140 zgłoszeń: 1036 w KTR i 104 w Innovation.
0 4 0 0 0 20.09.2022Usługi subskrypcyjne tracą zainteresowanie konsumentówRok 2022 zatrzymał dotychczasowy trend wzrostowy w segmencie usług subskrypcyjnych. 46 proc. respondentów tegorocznej edycji badania Blue Media „Finanse Polaków w czasach postpandemicznych” deklaruje, że z nich nie korzysta.
0 5 0 0 0 20.09.2022„SEO na mieście” – kampania promująca potencjał wyszukiwania lokalnego46% zapytań trafiających do Google to wyszukiwania lokalne. Agencja SEO Top Online przeprowadziła kampanię, której celem było pokazanie potencjału SEO lokalnego. Do projektu wybrano 14 fraz oraz miejsca, które im odpowiadały.
0 1 0 0 0 20.09.2022Foodcom wybrał agencję On Board Think Kong do europejskich działań SEOFoodcom działający w branży spożywczej, chemicznej i paszowej nawiązał współpracę z On Board Think Kong. Obsługa dotyczy rynku polskiego i rynków europejskich.
0 1 0 0 0 20.09.2022Conor McGregor globalnym ambasadorem marki XTBPolski fintech XTB nawiązał współpracę z Conorem McGregorem. Legenda sportów walki będzie ambasadorem marki przez najbliższe dwa lata.
1 1 0 0 0 20.09.2022Polpharma z kampanią marki Tadalafil MaxigraKampania promująca nowy produkt marki Tadalafil Maxigra oparta jest na idei „Teraz”. Prezentuje parę, która jest w pełnej gotowości do zbliżenia, kiedy tylko partnerzy mają na to ochotę.
0 8 0 0 0 19.09.2022 Aktualizacja: 16:007.01.2023Smoczy tron na Wawelu. Ambientowa kampania promująca serial „Ród Smoka” HBOHBO przygotował ambientową akcję na Wawelu. Na tarasie zamku pojawił się Żelazny Tron i inne przedmioty ze świata serialu „Ród Smoka”: czaszka wielkiego Baleriona i smocze jaja.
0 1 0 0 0 19.09.2022Orange rozpoczyna nową odsłonę kampanii „Bez limitu”Kampania „Bez limitu” realizowana jest według formatu, w którym w rolach głównych występują Robert Górski i Mikołaj Cieślak. Działania są realizowane w telewizji i internecie, w tym w mediach społecznościowych.
0 1 0 0 0 19.09.2022Wpływ kampanii brandowych na e-commerce w Polsce – raport K2 PreciseKampanie brandowe oparte na telewizji i wideo online są skutecznym narzędziem zwiększającym sprzedaż w e-commerce nawet w krótkim okresie. Generują do 7,25 proc. dodatkowego ruchu przy ROI 243 proc. – wynika z Raportu K2 Precise.