Marka M&M’s przechodzi przemianę. Chce stać się bardziej inkluzywna
  • 1
  • 1
21.01.2022

Marka M&M’s przechodzi przemianę. Chce stać się bardziej inkluzywna

Marka M&M’s odświeża branding, w tym wizerunek swoich brand heroes. Ma stać się bardziej inkluzywna.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51636 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 5
21.01.2022

Konkurs muzyczny na TikToku promuje film „Sing 2”

United International Pictures, podmiot odpowiedzialny za dystrybucję filmów wytwórni Paramount oraz Universal w ramach promocji filmu animowanego „Sing 2”, którego premiera zaplanowana jest na 21 stycznia, rozpoczynają konkurs wokalny na platformie TikTok. Zachęcają użytkowników do zaśpiewania fragmentów utworów wykorzystanych w filmie. Zwycięzca rywalizacji nagra singiel we współpracy z Universal Music.