Marka M&M’s przechodzi przemianę. Chce stać się bardziej inkluzywna - Marketing przy Kawie
Marka M&M’s przechodzi przemianę. Chce stać się bardziej inkluzywna
  • 1
  • 1
21.01.2022

Marka M&M’s przechodzi przemianę. Chce stać się bardziej inkluzywna

Marka M&M’s odświeża branding, w tym wizerunek swoich brand heroes. Ma stać się bardziej inkluzywna.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56061 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 stycznia 2022