Kampania marki Black ma odkrywać energię drzemiącą w ludziach
  • 1
  • 1
18.04.2024

Kampania marki Black ma odkrywać energię drzemiącą w ludziach

Kampania „King of the Night” ma podkreślać misję brandu, którą jest odkrywanie drzemiącej w ludziach energii. Tym razem nocą.

Misją marki wyrażonej w tegorocznej edycji kampanii jest dostarczanie ludziom energii i odwagi, aby mogli przeżywać swoje chwile dokładnie tak, jak chcą i osiągać to, czego chcą. Niezależnie od wybranej nocnej aktywności Black ma zapewniać siłę, wytrzymałość i zdolność koncentracji – w odpowiednio dobranej do potrzeb puszce.

Nowa kampania 360 stopni objęła telewizję, OOH, digital i social media. Jej esencję stanowi utrzymany w imprezowej konwencji spot w reżyserii Macieja Kowalczuka (Match&Spark).

Autorem kreacji był Tomasz Dubiel z agencji K2, a zdjęcia do filmu wykonał Nikodem Marek. Media kampanii zakupiły agencje Initiative Media oraz Mullenlowe (digital).

Właścicielem marki Black jest FoodCare.

  • 1
Kampania King of the Night marki Black

Kampania King of the Night marki Black

 

18 kwietnia 2024