Już 15 lipca GMC Live! vol. 2 – Golden Marketing Conference online
  • 0
  • 1
30.06.2020

Już 15 lipca GMC Live! vol. 2 – Golden Marketing Conference online

15 lipca odbędzie się GMC Live! vol. 2., czyli kolejna odsłona Golden Marketing Conference online. Wydarzenie będzie transmitowane bezpłatnie dla wszystkich zainteresowanych na kanałach Facebook oraz YouTube.

Projekt GMC Live! powstał w odpowiedzi na potrzeby rynku marketingowo-eventowego, który w czasie największych obostrzeń wynikających ze światowej pandemii został zobligowany do przeniesienia swoich stacjonarnych spotkań na inne terminy.

Formułę spotkań online stworzono po to, by móc kontynuować misję prowadzenia rozmów o najnowszych trendach w branży oraz dzielić się dobrymi praktykami marketingowymi.

Pierwsza edycja GMC Live! w liczbach:

  • 99 169 – tyle minut widzowie konferencji live obejrzeli łącznie.
  • 8481 – unikalnych użytkowników relacji live.
  • 2783 – stałych widzów w trakcie całej transmisji na Facebooku oraz YouTube.
  • 844 – reakcje pod relacją live.
  • 84 – udostępnienia transmisji online.

Do udziału w GMC Live! vol. 2 zaproszono prelegentów, których wykłady poruszą najistotniejsze w ostatnich miesiącach obszary:

  • real-time marketingu,
  • e-commerce,
  • marketing automation,
  • power generation,
  • social mediów w kontekście B2B,
  • komunikacji marek.

Całość zrealizowana zostanie w specjalnie wybudowanym studio nagraniowym Grupy MTP, wyposażonym w najnowsze rozwiązania techniczne. Wydarzenie bezpłatnie będzie można śledzić na żywo 15 lipca na Facebooku oraz kanale YouTube Golden Marketing Conference. Wydarzenie objęte jest certyfikacją programu DIMAQ. Osoby z certyfikatem uczestniczące w konferencji otrzymają punkty recertyfikacyjne: uczestnik – 10 punktów, prelegent – 30.

Miejsca, w których będzie można oglądać transmisję:

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
GMC Live! vol. 2

GMC Live! vol. 2 już 15 lipca online

30 czerwca 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
30.06.2020

Kampania „Nie oczerniaj górnika” Fundacji Jastrzębskiej Spółki Węglowej z udziałem Kamila Glika

Rozpoczęła się kampania „Nie oczerniaj górnika” Fundacji Jastrzębskiej Spółki Węglowej. Działania mają przeciwdziałać dyskryminacji osób związanych z górnictwem i mieszkańców Śląska, która narasta w związku z zachorowaniami na Covid-19 wśród pracowników kopalni. W akcję zaangażowali się m.in. Sonia Bohosiewicz, Kamil Glik czy Tomasz Rożek.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.06.2020

Czerwcowa poprawa nastrojów konsumentów w badaniu Barometr nastrojów konsumenckich GfK

Otwieranie gospodarki i stopniowy powrót społeczeństwa do codziennej rutyny wpłynęły w czerwcu na zdecydowaną poprawę nastrojów, choć nadal jeszcze daleko do poziomu optymizmu sprzed pandemii. Mniej pesymistycznie patrzymy w przyszłość. Istotnie poprawiają się oceny przyszłej finansowej sytuacji gospodarstwa domowego oraz przyszłej sytuacji gospodarczej kraju – pokazuje Barometr nastrojów konsumenckich GfK.