0 1 0 0 0 7.01.2020Empik wybrał agencję PREmpik wybrał Walk PR do kompleksowej obsługi public relations i realizacji wybranych projektów specjalnych. Agencja zajmie się komunikacją zewnętrzną marki. Współpraca rozpoczęła się w listopadzie.
1 1 0 0 0 7.01.2020Ginekologiczne fotele dla mężczyzn na Göteborg Film FestivaluPodczas odbywającego się na przełomie stycznia i lutego Göteborg Film Festivalu odbędzie się projekcja filmu artystki Anny Odell. Mężczyźni będą mogli obejrzeć go, zasiadając na specjalnie przygotowanym fotelu ginekologicznym.
0 1 0 0 0 7.01.2020Toyota to niezawodność, Volvo bezpieczeństwo, a BMW szybka jazda. Z czym Polakom kojarzą się marki samochodów?Toyotę wiążemy z niezawodnością. Volvo jest synonimem bezpieczeństwa. BMW to auto do szybkiej jazdy. Tak wynika z badania Europejskiego Funduszu Leasingowego, który sprawdził percepcję kilkunastu marek samochodów.
0 3 0 0 0 7.01.2020Linie American Airlines promują loty do Krakowa zdjęciami GdańskaW maju linie lotnicze American Airlines uruchomią bezpośrednie loty z Chicago do Krakowa. Informuje o tym kampania OOH. Na billboardach promujących to połączenie pojawiło się jednak zdjęcie Gdańska.
0 1 0 0 0 7.01.2020Farmio wybrało Up & MoreMarka Farmio nawiązała współpracę z agencją Up & More. Celem działań prowadzonych na Facebooku będzie wyjście do społeczności regionu, w którym zakład jest usytuowany. Komunikacja ma także przedstawić firmę, która od niedawna jest partnerem lokalnej gospodarki, a ponadto przybliżać odbiorcom charakter pracy w Zakładach Drobiarskich Farmio.
3 1 0 0 0 3.01.2020Pepsi wprowadza jeden slogan reklamowy w Stanach Zjednoczonych – po raz pierwszy od dwudziestu latPepsi wprowadza nowy slogan reklamowy na najważniejszym dla siebie rynku amerykańskim. Slogan „That's What I Like” ma zachęcić konsumentów do dokonywania własnego wyboru bez poczucia winy i bez względu na to, jak oceniają go inni.
1 1 0 0 0 3.01.2020Volkswagen żegna Garbusa wzruszającą animacjąVolkswagen kilka miesięcy temu zakończył produkcję Garbusa. Teraz oficjalnie żegna ten model wzruszającą animowaną reklamą „Last Mile". Auto pokazano w niej jako towarzysza całego życia pewnego kierowcy.
1 1 0 0 0 3.01.2020„Pasointeligencja” – taksówkarze w kampanii Free Now promują jazdę w pasach bezpieczeństwaStatystyki policji alarmują: nadal wielu Polaków nie zapina pasów w samochodzie. Robi to 71% osób jadących na przednich siedzeniach i 40% na tylnych*. Sieć Free Now i kierowcy taksówek zabrali głos w tej sprawie, organizując kampanię pt. „Pasointeligencja”. W jej ramach powstał teledysk zainspirowany utworem „Patointeligencja” rapera Maty.
1 3 0 0 0 3.01.2020Nowe logo Centrum Nauki KopernikW 2020 r. Centrum Nauki Kopernik obchodzi 10-lecie działalności. Z tej okazji zaprezentowano nowe logo.
0 1 0 0 0 2.01.2020Polska Fundacja Narodowa podsumowuje 2018 r. w ostatni dzień 2019 r. Wydatki wzrosły o niemal 100 mln złPolska Fundacja Narodowa przygotowała sprawozdanie z działalności za rok obrotowy 2018. Jak podaje serwis Konkret24, dokument został opublikowany 31 grudnia 2019 r. tuż przed północą, na kilkadziesiąt minut przed upływem terminu.