0 1 3 1.03.2021McDonald’s skarży Gdańsk za uchwałę krajobrazową22 lutego 2018 r. Gdańsk przyjął uchwałę krajobrazową. Od momentu jej uchwalenia do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gdańsku wpłynęło 15 skarg na jej zapisy – podaje „Gazeta Wyborcza”. Jedną ze skarżących firm jest McDonald’s.
0 1 0 1.03.2021Allegro uruchamia program wspierający rozwój polskiej mody. Ambasadorką Ewa MingeRuszyła inicjatywa „Allegro Projektownia”. Jej głównym założeniem jest stworzenie marki będącej symbolem polskich produktów z zakresu mody.
1 1 0 1.03.2021Facebook z kampanią reklamową skierowaną do małych firmFacebook rozpoczął kampanię „Good ideas deserve to be found”, promującą spersonalizowane reklamy na platformie. Kieruje ją do małych firm.
1 2 0 1.03.2021Kayah i Mery Spolsky w kampanii Avonu na Dzień Kobiet„Niech Cię usłyszą!” – to hasło nowej kampanii Avonu, która jest częścią globalnej strategii „Watch Me Now”. Jej celem jest oddanie głosu kobietom oraz zwrócenie uwagi na to, że ich historie mogą inspirować inne dziewczyny do działania. Ambasadorkami akcji zostały wokalistki Kayah i Mery Spolsky.
0 6 0 1.03.2021Ikea przygotowała instrukcje demontażu, aby pomóc klientom w ponownym użyciu mebliZnana ze swoich szczegółowych instrukcji składania mebli Ikea przygotowała również instrukcje demontażu. Podpowiada klientom, jak bezpiecznie rozłożyć meble, by można je było wykorzystać ponownie.
1 1 0 1.03.2021„Dooobry Wariat” kampania promująca Frugo Energy1 marca wystartowała kampania, która promuje nowe Frugo Energy (FoodCare). Hasło działań to: „Dooobry Wariat”.
1 4 0 1.03.2021PGE stworzyła animację upamiętniającą kobiety niezłomneZ okazji obchodów Narodowego Dnia Pamięci „Żołnierzy Wyklętych” PGE Polska Grupa Energetyczna przygotowała animację do utworu „Jedna chwila” w wykonaniu Katarzyny Malejonek i Maleo Reggae Rockers z projektu „Panny Wyklęte”. W ten sposób spółka uhonorowała kobiety niezłomne – często anonimowe polskie bohaterki, które walczyły o niepodległość.
0 1 0 26.02.2021Mr. Potato Head – zabawka marki Hasbro staje się neutralna płciowo. Przynajmniej na opakowaniuHasbro rezygnuje z tytułu „pan” w nazwie marki Mr. Potato Head. Tym samym popularna zabawka zmienia nazwę na neutralną płciowo Potato Head.
0 1 0 26.02.2021Lidl kontynuuje współpracę z Havas MediaAgencją mediową Lidla pozostaje Havas Media. Będzie dalej obsługiwać markę w zakresie planowania i zakupu mediów.
1 1 0 26.02.2021Peugeot zmienia logoPeugeot zaprezentował nowe logo. Teraz znakiem producenta samochodów będzie głowa lwa pozbawiona efektu trójwymiarowości.