Kampania „Nie oczerniaj górnika” Fundacji Jastrzębskiej Spółki Węglowej z udziałem Kamila Glika
  • 0
  • 2
30.06.2020

Kampania „Nie oczerniaj górnika” Fundacji Jastrzębskiej Spółki Węglowej z udziałem Kamila Glika

Rozpoczęła się kampania „Nie oczerniaj górnika” Fundacji Jastrzębskiej Spółki Węglowej. Działania mają przeciwdziałać dyskryminacji osób związanych z górnictwem i mieszkańców Śląska, która narasta w związku z zachorowaniami na Covid-19 wśród pracowników kopalni. W akcję zaangażowali się m.in. Sonia Bohosiewicz, Kamil Glik czy Tomasz Rożek.

Jastrzębska Spółka Węglowa w trosce o swoich pracowników, ich rodziny i lokalną społeczność zainicjowała kampanię, której głównym zadaniem jest zmiana postaw społeczeństwa wobec mieszkańców Śląska, a w szczególności górników. Wrogie nastawienie wyrażane jest m.in. w oskarżeniach i stwierdzeniach typu:

  • „To ich wina!”,
  • „Gdyby nie Śląsk, byłoby super”.

Do akcji przyłączyli się ludzie ze świata sportu, filmu, telewizji i muzyki związani z regionem i środowiskiem górniczym. Wśród nich są m.in.:

  • aktorka Sonia Bohosiewicz,
  • mistrzyni Europy w biegu na 400 m, Justyna Święty-Ersetic,
  • członkowie kabaretów Kabaret Młodych Panów i Łowcy.B,
  • konferansjer Mariusz Kałamaga,
  • zespół Feel wraz z liderem Piotrem Kupichą,
  • trio muzyczne Frele,
  • Tomasz Rożek – dziennikarz naukowy i fizyk,
  • reprezentant Polski w piłce nożnej, rodowity jastrzębianin, który został twarzą kampanii – Kamil Glik.

Kampania prowadzona będzie na outdoorze oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram). Na potrzeby działań powstała też strona www.nieoczerniaj.pl, na której można dowiedzieć się więcej o inicjatywie. Ponadto umieszczone na niej narzędzie pozwoli użytkownikom wygenerować post na ich facebookowym profilu oraz nakładkę na zdjęcie profilowe.

Akcja „Nie oczerniaj górnika” jest jednym z działań zgodnych z polityką personalną Grupy Kapitałowej JSW. Jej celem jest zapewnienie pracownikom bezpiecznego i stabilnego miejsca pracy oraz życia. Koncept i obsługa działań, planowanie i zakup mediów: pochodząca ze Śląska agencja ArtGroup.

  • 2
„Nie oczerniaj górnika”

„Nie oczerniaj górnika” – przekonuje Kamil Glik

pankreatywny

2 tygodnie temu

Sęk w tym, ze nikt nie oczernia górników za covid bo to oczywiste, że komuś na górze w tej spółce albo i wyżej mózg się zbrylił. Problem pojawił się, kiedy tej grupie zawodowej "rząd" zaoferował coś czego nie dał żadnej innej grupie - nawet służbie zdrowia! A to już jest rozbój w biały dzień. I o to, że są traktowani jak jako ma Polska pracująca pretensje - niech podziękują "rządowi", ze wsadził ich na taka minę. Bo jak się chce być traktowanym lepiej niż reszta rodaków, trzeba się liczyć z krytyką. A ta akcja jest śmieszna. Rozwiązuje wyimaginowany problem. No ale jak jest kasiora, to można wydawać na billboardy! A co!

Rozwiń komentarze

30 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 3
30.06.2020

Czerwcowa poprawa nastrojów konsumentów w badaniu Barometr nastrojów konsumenckich GfK

Otwieranie gospodarki i stopniowy powrót społeczeństwa do codziennej rutyny wpłynęły w czerwcu na zdecydowaną poprawę nastrojów, choć nadal jeszcze daleko do poziomu optymizmu sprzed pandemii. Mniej pesymistycznie patrzymy w przyszłość. Istotnie poprawiają się oceny przyszłej finansowej sytuacji gospodarstwa domowego oraz przyszłej sytuacji gospodarczej kraju – pokazuje Barometr nastrojów konsumenckich GfK.