Kampania „Nie oczerniaj górnika” Fundacji Jastrzębskiej Spółki Węglowej z udziałem Kamila Glika
  • 0
  • 2
30.06.2020

Kampania „Nie oczerniaj górnika” Fundacji Jastrzębskiej Spółki Węglowej z udziałem Kamila Glika

Rozpoczęła się kampania „Nie oczerniaj górnika” Fundacji Jastrzębskiej Spółki Węglowej. Działania mają przeciwdziałać dyskryminacji osób związanych z górnictwem i mieszkańców Śląska, która narasta w związku z zachorowaniami na Covid-19 wśród pracowników kopalni. W akcję zaangażowali się m.in. Sonia Bohosiewicz, Kamil Glik czy Tomasz Rożek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48729 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

pankreatywny

3 miesiące temu

Sęk w tym, ze nikt nie oczernia górników za covid bo to oczywiste, że komuś na górze w tej spółce albo i wyżej mózg się zbrylił. Problem pojawił się, kiedy tej grupie zawodowej "rząd" zaoferował coś czego nie dał żadnej innej grupie - nawet służbie zdrowia! A to już jest rozbój w biały dzień. I o to, że są traktowani jak jako ma Polska pracująca pretensje - niech podziękują "rządowi", ze wsadził ich na taka minę. Bo jak się chce być traktowanym lepiej niż reszta rodaków, trzeba się liczyć z krytyką. A ta akcja jest śmieszna. Rozwiązuje wyimaginowany problem. No ale jak jest kasiora, to można wydawać na billboardy! A co!

Rozwiń komentarze

30 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 3
30.06.2020

Czerwcowa poprawa nastrojów konsumentów w badaniu Barometr nastrojów konsumenckich GfK

Otwieranie gospodarki i stopniowy powrót społeczeństwa do codziennej rutyny wpłynęły w czerwcu na zdecydowaną poprawę nastrojów, choć nadal jeszcze daleko do poziomu optymizmu sprzed pandemii. Mniej pesymistycznie patrzymy w przyszłość. Istotnie poprawiają się oceny przyszłej finansowej sytuacji gospodarstwa domowego oraz przyszłej sytuacji gospodarczej kraju – pokazuje Barometr nastrojów konsumenckich GfK.