Amazon najcenniejszą marką świata w rankingu BrandZ Top 100 za 2020. Microsoft wraca na podium
  • 0
  • 1
30.06.2020

Amazon najcenniejszą marką świata w rankingu BrandZ Top 100 za 2020. Microsoft wraca na podium

Mimo skutków gospodarczych, społecznych i indywidualnych wywołanych pandemią Covid-19 łączna wartość najcenniejszych marek świata wzrosła o 5,9% – wynika z rankingu BrandZ Top 100 za 2020 r. firm WPP oraz Kantar. Najcenniejszą marką świata pozostaje Amazon. Na drugim miejscu plasuje się Apple. Na podium wraca Microsoft, wypierając Google.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48707 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

30 czerwca 2020



29 czerwca 2020