Agencja Stor9 wygrała przetarg marki Alpro na obsługę współpracy z influencerami
  • 0
  • 2
30.01.2024

Agencja Stor9 wygrała przetarg marki Alpro na obsługę współpracy z influencerami

Stor9 wygrała przetarg na strategię influencer marketingową dla marki Alpro. W tym rekomendacje, zakup oraz monitorowanie świadczeń influencerskich, jak również organizację wydarzeń z udziałem influencerów.

Stor9 odpowiada za kompleksową strategię influencer marketingową dla marki Alpro w tym rekomendacje, zakup oraz monitorowanie świadczeń u influencerów, jak również koordynację i organizację wydarzeń z udziałem influencerów.

Wkrótce rusza pierwsza kampania mająca na celu promowanie produktów z portfolio Alpro. Co prawda miesiąc wegański „veganuary” już się kończy, ale marka uważa, że to świetna okazja, aby się zainspirować i zacząć wprowadzać roślinną alternatywę do swojej diety na dłużej.

– O wyborze Stor9 zaważyło zrozumienie marki przez agencję oraz propozycje niestandardowych aktywności z influencerami, które wykraczają poza zwyczajną współpracę. Ich celem będzie:

  • umocnienie pozycji marki Alpro jako nr 1 na polskim rynku produktów roślinnych,
  • podkreślenie zalet smakowych naszych produktów,
  • zaprezentowanie licznych możliwości jakie dają one w codziennej zdrowej kuchni

mówi Monika Balcerzak, senior brand manager Alpro.

Umowa została podpisana do końca 2024 r.

  • 2
Agencja Stor9 wygrała przetarg marki Alpro

Agencja Stor9 wygrała przetarg marki Alpro

Agencja Stor9 wygrała przetarg marki Alpro

30 stycznia 2024