Marketerzy a sztuczna inteligencja – badanie - Marketing przy Kawie
Marketerzy a generatywna sztuczna inteligencja – badanie Salesforce
  • 0
  • 1
12.07.2023

Marketerzy a generatywna sztuczna inteligencja – badanie Salesforce

Pracownicy działów marketingu szacują, że generatywna sztuczna inteligencja pozwoli im zaoszczędzić ponad pięć godzin pracy tygodniowo. To równowartość ponad miesiąca rocznie. Takie wyniki przyniosło badanie Salesforece.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56522 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 lipca 2023