- 1
- 1
Julia Żugaj parówkożercą w kampanii marki Tarczyński
Po działaniach reklamowych ze Smolastym firma Tarczyński rusza z nową kampanią Parówkożerców. Tym razem twarzą kampanii została influencerka Julia Żugaj.
Jedna trzecia Polaków na śniadanie wybiera parówki, a 42% przygotowuje je swoim dzieciom – tak wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Badań ARC Rynek i Opinia. O tym, że parówki są popularnym posiłkiem, opowiadają w kampanii Parówkożerców firma Tarczyński i influencerka Julia Żugaj (3,7 mln obserwujących na TikToku, 1,3 mln na Instagramie, 0,5 mln na YouTube).
W spocie przenosimy się z Dubaju, gdzie gościł Smolasty, do Paryża. Julia odpoczywa w apartamencie i przygotowuje się do zjedzenia śniadania, którego głównym produktem są parówki. Lektor przypomina, że „Wszyscy są parówkożercy, Julia Żugaj też”.
Kampania z influencerką obejmuje działania w digitalu. Podzielona zostanie na etapy.
- 1