Julia Żugaj parówkożercą w kampanii marki Tarczyński
  • 1
  • 1
13.03.2024

Julia Żugaj parówkożercą w kampanii marki Tarczyński

Po działaniach reklamowych ze Smolastym firma Tarczyński rusza z nową kampanią Parówkożerców. Tym razem twarzą kampanii została influencerka Julia Żugaj.

Jedna trzecia Polaków na śniadanie wybiera parówki, a 42% przygotowuje je swoim dzieciom – tak wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Badań ARC Rynek i Opinia. O tym, że parówki są popularnym posiłkiem, opowiadają w kampanii Parówkożerców firma Tarczyński i influencerka Julia Żugaj (3,7 mln obserwujących na TikToku, 1,3 mln na Instagramie, 0,5 mln na YouTube).

W spocie przenosimy się z Dubaju, gdzie gościł Smolasty, do Paryża. Julia odpoczywa w apartamencie i przygotowuje się do zjedzenia śniadania, którego głównym produktem są parówki. Lektor przypomina, że „Wszyscy są parówkożercy, Julia Żugaj też”.

Kampania z influencerką obejmuje działania w digitalu. Podzielona zostanie na etapy.

  • 1
Julia Żugaj w kampanii marki Tarczyński

Parówki marki Tarczyński promowane w kampanii z Julią Żugaj

12 marca 2024