„Ready to play?” – Decathlon z nową strategią - Marketing przy Kawie
„Ready to play?” – Decathlon z nową tożsamością i strategią
  • 0
  • 2
12.03.2024

„Ready to play?” – Decathlon z nową tożsamością i strategią

Decathlon prezentuje nową tożsamość oraz nowe logo. Marka ma nowy cel: „Move People Through the Wonders of Sport”. Nowa strategia ma zapewnić każdemu innowacyjny i zrównoważony sport.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56436 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 marca 2024