Endangered Typeface – akcja WWF i Ogilvy - Marketing przy Kawie
Endangered Typeface – Ogilvy wraz z WWF stworzyło żywy font informujący o wymieraniu zwierząt
  • 1
  • 3
26.05.2023

Endangered Typeface – Ogilvy wraz z WWF stworzyło żywy font informujący o wymieraniu zwierząt

Ruszyła kampania WWF „Żywa czcionka, zrodzona dla ochrony życia wszystkich zwierząt”. Ma być ostrzeżeniem przed postępującą utratą różnorodności biologicznej na naszej planecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 maja 2023