- 0
- 2
Janusz Walczuk, ambasador marki Garage, zapowiada cykl letnich imprez
Marka napojów piwnych Garage (Carlsberg Polska) inauguruje sezon letnich imprez i festiwali. Wchodzi też w długofalową współpracę ambasadorską z raperem Januszem Walczukiem. Zapowiada cykl imprez organizowanych razem z muzycznym kolektywem So Hard.
„Wchodzę w inny wymiar współpracy z Garage. Przed nami koncerty i letnie imprezy!” – zapowiada Janusz Walczuk na swoim profilu na Instagramie. Dwudziestopięcioletni raper związany jest z wytwórnią hip-hopową SMB Label. Jego współpraca z marką jest długofalowa. Jako ambasador brandu będzie włączał się w różne działania. Weźmie udział m.in. w najnowszym cyklu letnich imprez – Garage’ówkach.
Garage’ówki to cykl czterech koncertów
Odbędą się one w Katowicach (27 maja), Poznaniu (17 czerwca), Wrocławiu (23 czerwca) i Warszawie (5 sierpnia). Eventy są organizowane z ekipą So Hard, znaną miłośnikom imprez z muzyką rap, hip-hop i trap. Na Garage’ówkach będą: Gargamel, Luzwix i Bashick oraz Vike. Podczas imprezy w Warszawie zagra Janusz Walczuk. W ramach wydarzeń dostępne będą zaaranżowane strefy marki.
Bilety na wydarzenie będzie można wygrać w lipcu w ramach konkursu zorganizowanego przez markę Garage i sieć sklepów Żabka.
- 2