Streetcom przygotował raport „Marka jest kobietą”
  • 0
  • 5
7.03.2023

Streetcom przygotował raport „Marka jest kobietą”

Czy rynek odpowiada na potrzeby współczesnych kobiet? Czy wciąż kobiety to najwięksi decydenci zakupowi? Jeśli tak, to o zakupie czego najczęściej decydują? Jakie oczekiwania mają kobiety wobec komunikacji marek? Co kobiety myślą o feminatywach? O tym wszystkim można przeczytać w najnowszym raporcie agencji Streetcom „Marka jest kobietą”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 marca 2023

6 marca 2023