Influencer marketing rozwija się nieprzerwanie od dobrych kilku lat. Ewoluuje wraz z pojawianiem się nowych platform oraz wzrostem udziału social mediów w naszym życiu. Bywa jednak nieprzewidywalny i trudny do okiełznania. Jakie wyzwania stoją przed influencer marketingiem? Czy uda się im sprostać?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wiele marek regularnie korzysta z możliwości, które daje współpraca z influencerami. Już sześć lat temu w badaniu przeprowadzonym przez Newspoint 75% marketerów wskazywało, że ich zdaniem nastąpi wzrost wydatków na influencer marketing. Liczba projektów współpracy influencerskiej rzeczywiście rośnie, ale jednocześnie coraz częściej będziemy trafiać na problemy i wyzwania, z którymi wiąże się ten rodzaj marketingu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.