Współpraca z influencerami: wyzwania i pułapkiWspółpraca z influencerami: wyzwania i pułapkiWspółpraca z influencerami: wyzwania i pułapkiWspółpraca z influencerami: wyzwania i pułapki
Tak młodzi często postrzegają pracę influencera. Co to oznacza dla influencer marketingu? (fot. Pixabay)

Współpraca z influencerami: wyzwania i pułapki

Współpraca z influencerami: wyzwania i pułapki
Aleksandra Knap

Aleksandra Knap

-

specjalista influencer marketingu i social media

Aleksandra Knap

Aleksandra Knap

specjalista influencer marketingu i social media

Przygotowywała strategie i zrealizowała kilkadziesiąt kampanii z zakresu influencer marketingu oraz social mediów. Współpracowała z markami z kategorii FMCG, beauty, lifestyle.

Influencer marketing rozwija się nieprzerwanie od dobrych kilku lat. Ewoluuje wraz z pojawianiem się nowych platform oraz wzrostem udziału social mediów w naszym życiu. Bywa jednak nieprzewidywalny i trudny do okiełznania. Jakie wyzwania stoją przed influencer marketingiem? Czy uda się im sprostać?

Wiele marek regularnie korzysta z możliwości, które daje współpraca z influencerami. Już sześć lat temu w badaniu przeprowadzonym przez Newspoint 75% marketerów wskazywało, że ich zdaniem nastąpi wzrost wydatków na influencer marketing . Liczba projektów współpracy influencerskiej rzeczywiście rośnie, ale jednocześnie coraz częściej będziemy trafiać na problemy i wyzwania, z którymi wiąże się ten rodzaj marketingu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja