- 0
- 7
G-Shock ogłasza współpracę z raperem Januszem Walczukiem
Marka zegarków G-Shock nawiązuje współpracę z idolem generacji Z – raperem Januszem Walczukiem. Działania z muzykiem są kolejnym elementem kampanii G-Shock 4.0 oraz Built Different.
Janusz Walczuk w ciągu ostatnich trzech lat wydał trzy solowe albumy, które od razu zyskały status złotych oraz otrzymały liczne wyróżnienia. Jest autorem singli „Teleport”, „Janusz Walczuk”, „Offside”, „Ekstremalne sporty”, „Sady Żoliborskie”. I to właśnie stołeczne Sady Żoliborskie stały się tłem dla stworzenia spotu promującego współpracę z marką. Podczas wiosennego joggingu po Żoliborzu Janusz trafia na drzewo, którego konary skrywają modele zegarków G-Shock w wyrazistych kolorach.
– Janusz Walczuk ma szeroką grupę fanów pośród pokolenia Z. Dlatego pomyśleliśmy, żeby to właśnie on został twarzą kolekcji G-Shock dla tej grupy docelowej. Ogromnie nas cieszy, że niezwykła energia i kreatywność Janusza współgra z naszymi produktami i w najbliższym czasie będziemy mogli towarzyszyć mu nie tylko w trakcie najważniejszych dla niego wydarzeń, ale razem stworzyć wyjątkową edycję limitowaną – mówi Anna Miksztal, brand manager marki.
- 7