- 0
- 1
Agencja Streetcom wygrała przetarg marki Leifheit i rozpoczyna kampanię z mikroinfluencerami
Do grona klientów obsługiwanych przez agencję Streetcom dołączyła marka artykułów gospodarstwa domowego Leifheit. Pierwszy projekt to kampania z mikroinfluencerami. Jej celem jest budowanie świadomości marki, a także dotarcie do klientów z informacją o sklepie internetowym leifheitsklep.pl.
Kampania promuje suszarkę ogrodową Linomatic 500 Deluxe Cover. Podkreśla jej atuty: stabilność, funkcjonalność, praktyczność. Główne hasło prowadzonych działań to „Najlepsza pod słońcem”, które ma podkreślać to, że jest to suszarka ogrodowa.
Streetcom odpowiada za strategię, rekrutację i koordynację współpracy z mikroinfluencerami. Celem prowadzonych działań jest:
- budowanie świadomości produktu,
- odmłodzenie wizerunku marki,
- dotarcie z informacją o możliwości dokonywania zakupów online w e-sklepie producenta.
Kampania trwa do końca maja br.
- 1