Agencja Streetcom wygrała przetarg marki Leifheit i rozpoczyna kampanię z mikroinfluencerami
  • 0
  • 1
24.05.2023

Agencja Streetcom wygrała przetarg marki Leifheit i rozpoczyna kampanię z mikroinfluencerami

Do grona klientów obsługiwanych przez agencję Streetcom dołączyła marka artykułów gospodarstwa domowego Leifheit. Pierwszy projekt to kampania z mikroinfluencerami. Jej celem jest budowanie świadomości marki, a także dotarcie do klientów z informacją o sklepie internetowym leifheitsklep.pl.

Kampania promuje suszarkę ogrodową Linomatic 500 Deluxe Cover. Podkreśla jej atuty: stabilność, funkcjonalność, praktyczność. Główne hasło prowadzonych działań to „Najlepsza pod słońcem”, które ma podkreślać to, że jest to suszarka ogrodowa.

Streetcom odpowiada za strategię, rekrutację i koordynację współpracy z mikroinfluencerami. Celem prowadzonych działań jest:

  • budowanie świadomości produktu,
  • odmłodzenie wizerunku marki,
  • dotarcie z informacją o możliwości dokonywania zakupów online w e-sklepie producenta.

Kampania trwa do końca maja br.

  • 1
Streetcom zyskał nowego klienta

Agencja Streetcom wygrała przetarg marki Leifheit i rozpoczyna kampanię z mikroinfluencerami

24 maja 2023

23 maja 2023

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
23.05.2023 Artykuł sponsorowany

Komplety dresowe – stylizacje na różne okazje

Dres już od dawna przestał kojarzyć się jedynie ze strojem zakładanym na trening lub po domu. Od kilku sezonów komplety dresowe podbijają także miejskie ulice, stanowiąc bazę modnych ulicznych looków. Swoje idealne na co dzień projekty oferują zarówno topowe sportowe i streetwearowe brandy, jak i największe domy mody. Pokochały je także najpopularniejsze trendsetterki, takie jak Hailey Bieber, Kendall Jenner czy Bella Hadid, które udowadniają, że ten element garderoby może prezentować się naprawdę stylowo. Dowiedz się, z czym najlepiej łączyć damskie i męskie dresy, aby stworzyć komfortowy oraz wpisujący się w trendy outfit.