- 0
- 3
Raper Janusz Walczuk został ambasadorem Converse w Polsce
Janusz Walczuk podjął współpracę z marką Converse i został jej lokalnym ambasadorem. Współpraca zapowiada także nowe projekty rapera,
Janusz Walczuk to raper, wokalista, producent muzyczny i realizator dźwięku. Współpraca Converse z artystą jest przedłużeniem komunikacji skierowanej do generacji Z. Jednocześnie to podkreślenie leżącego w DNA marki połączenia ze światem muzyki.
– Od początku mojej muzycznej działalności staram się znaleźć swój własny kierunek. Nie być po prostu popularnym artystą dla wszystkich. Te poszukiwania często prowadzą mnie w nieoczekiwane kierunki, ale nie każde są zakończone sukcesem. Cały czas zdobywam nowe doświadczenia, wyciągam lekcje z porażek i nie boję się do nich przyznać. Do tego staram się zachęcić moich odbiorców – do podejmowania ryzyka i szukania własnej drogi.
Converse wzbudził moje zaufanie odwagą, niezależnością, inkluzywnością i aktywnym wspieraniem młodych twórców. Patrząc na społeczność All Stars, widzę osoby na początku kariery. W miejscu, w którym sam się niegdyś znajdowałem. I super, że ktoś daje im pole do wyrażania siebie – mówi Janusz Walczuk.
Współpraca z artystą jest jednocześnie zapowiedzią nowych projektów rapera, w których wspierać będzie go marka Converse. W nadchodzącym okresie letnim muzyk planuje spore zmiany w swojej karierze.
– Marka Converse wyznaje takie wartości jak inkluzywność, otwartość na społeczność i wsparcie środowisk LGBTQ+. Wspiera też młodych, dając im narzędzia i przestrzeń do wyrażania siebie i rozwijania kreatywności. Te elementy, choć podstawowe, są dla nas i dla naszych ambasadorów fundamentalne. Stąd decyzja, aby to Janusz Walczuk stał się ambasadorem marki na rynku polskim – mówi Jacek Chałupka, communications specialist w firmie Orbico Style, która jest dystrybutorem marki Converse w Polsce.
Współpracę promuje sesja zdjęciowa wykonana przez fotografa Pawła Fabjańskiego (ShootMe).
- 3