iProspect globalną agencją mediową Zalando
  • 0
  • 1
11.01.2023

iProspect globalną agencją mediową Zalando

Należąca do Dentsu agencja iProspect została globalną agencją mediową platformy e-commerce Zalando. Decyzja jest następstwem przetargu, którego celem była konsolidacja wszystkich mediów marki. Ma to przyczynić się do przyspieszenia współpracy rynkowej i ciągłości kampanii międzynarodowych.

Od stycznia 2023 r. iProspect odpowiada za planowanie i zakup wszystkich mediów tradycyjnych na 25 rynkach Zalando. W tym w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Szwecji, Włoszech, Polsce i Hiszpanii.

Ralph Rijks, wiceprezes ds. marketingu regionalnego w Zalando, wyjaśnia powody wyboru iProspect jako wyłącznego partnera medialnego:

Dla nas nasi klienci są w centrum wszystkiego, co robimy. Chcemy być czymś więcej niż tylko platformą do kupowania najnowszych trendów modowych i lifestyle’owych. Zespół iProspect zrozumiał naszą ambicję bycia miejscem inspiracji i zaangażowania dla naszych odbiorców. Nie możemy się doczekać wspólnej pracy nad tworzeniem głębszych więzi emocjonalnych między naszą marką a naszymi klientami.

  • 1
iProspect globalną agencją mediową Zalando

iProspect globalną agencją mediową Zalando

11 stycznia 2023