- 0
- 1
iProspect globalną agencją mediową Zalando
Należąca do Dentsu agencja iProspect została globalną agencją mediową platformy e-commerce Zalando. Decyzja jest następstwem przetargu, którego celem była konsolidacja wszystkich mediów marki. Ma to przyczynić się do przyspieszenia współpracy rynkowej i ciągłości kampanii międzynarodowych.
Od stycznia 2023 r. iProspect odpowiada za planowanie i zakup wszystkich mediów tradycyjnych na 25 rynkach Zalando. W tym w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Szwecji, Włoszech, Polsce i Hiszpanii.
Ralph Rijks, wiceprezes ds. marketingu regionalnego w Zalando, wyjaśnia powody wyboru iProspect jako wyłącznego partnera medialnego:
– Dla nas nasi klienci są w centrum wszystkiego, co robimy. Chcemy być czymś więcej niż tylko platformą do kupowania najnowszych trendów modowych i lifestyle’owych. Zespół iProspect zrozumiał naszą ambicję bycia miejscem inspiracji i zaangażowania dla naszych odbiorców. Nie możemy się doczekać wspólnej pracy nad tworzeniem głębszych więzi emocjonalnych między naszą marką a naszymi klientami.
- 1