„Akcja Anty-Inflacja” sieci Carrefour
  • 1
  • 1
11.01.2023

„Akcja Anty-Inflacja” sieci Carrefour

Hipermarkety Carrefour promują specjalne oferty, które w czasie inflacji mają być wsparciem dla klientów. Kampania wystartowała 8 stycznia. Obejmuje telewizję, materiały POS, katalogi, radio i digital.

Osią kampanii „Akcja Anty-Inflacja” jest 30-sekundowy spot telewizyjny z hard-rockową kompozycją muzyczną. Ma ona podkreślać mocną odpowiedź Carrefoura na inflację, czyli zestaw specjalnych ofert, by jeść i kupować bez wyrzeczeń.

Oferty specjalne to m.in.:

  • 10% rabatu na zakupy w weekend z aplikacją;
  • 200 produktów Simpl w najniższej cenie w kategorii;
  • kolejne 10% rabatu na zakupy we wtorki z Kartą Seniora;
  • superoferty, o których więcej można dowiedzieć się z gazetek sklepowych;
  • produkty marek własnych Carrefoura tańsze nawet do 30% od markowych odpowiedników.

Ofercie marek własnych poświęcony jest osobny spot telewizyjny w ramach kampanii „Akcja Anty-Inflacja”. Podkreśla on, że marki Carrefour to doskonały wybór na aktualne czasy, ponieważ łączą wysoką jakość i dobrą cenę.

Koncept strategiczny, ideę kreatywną oraz materiały przygotowała agencja Saatchi & Saatchi. Spot wyreżyserowała Martyna Iwańska. Za produkcję odpowiada Dynamo, postprodukcją zajął się Prodigious. Planowanie i zakup mediów – Arena Media, Pure Play i Performics.

  • 1
„Akcja Anty-Inflacja”

„Akcja Anty-Inflacja” sklepów Carrefour

11 stycznia 2023

10 stycznia 2023

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
10.01.2023

Więcej płacących za streaming, silverzy ruszyli po subskrypcje, mocny debiut Disney+. VideoTrack agencji Wavemaker

65 proc. polskich widzów internetowych* zdarza się płacić za filmy, seriale i innego typu programy w internecie. Model subskrypcyjny rozpycha się na rynku, a widzowie coraz chętniej inwestują w roczne abonamenty. Dane z badania VideoTrack VII agencji Wavemaker dowodzą dobrego startu Disney+. Niedawny debiutant z rynku SVOD zbiera wśród użytkowników świetne recenzje pod względem oferty i wygody korzystania.