- 1
- 1
„Akcja Anty-Inflacja” sieci Carrefour
Hipermarkety Carrefour promują specjalne oferty, które w czasie inflacji mają być wsparciem dla klientów. Kampania wystartowała 8 stycznia. Obejmuje telewizję, materiały POS, katalogi, radio i digital.
Osią kampanii „Akcja Anty-Inflacja” jest 30-sekundowy spot telewizyjny z hard-rockową kompozycją muzyczną. Ma ona podkreślać mocną odpowiedź Carrefoura na inflację, czyli zestaw specjalnych ofert, by jeść i kupować bez wyrzeczeń.
Oferty specjalne to m.in.:
- 10% rabatu na zakupy w weekend z aplikacją;
- 200 produktów Simpl w najniższej cenie w kategorii;
- kolejne 10% rabatu na zakupy we wtorki z Kartą Seniora;
- superoferty, o których więcej można dowiedzieć się z gazetek sklepowych;
- produkty marek własnych Carrefoura tańsze nawet do 30% od markowych odpowiedników.
Ofercie marek własnych poświęcony jest osobny spot telewizyjny w ramach kampanii „Akcja Anty-Inflacja”. Podkreśla on, że marki Carrefour to doskonały wybór na aktualne czasy, ponieważ łączą wysoką jakość i dobrą cenę.
Koncept strategiczny, ideę kreatywną oraz materiały przygotowała agencja Saatchi & Saatchi. Spot wyreżyserowała Martyna Iwańska. Za produkcję odpowiada Dynamo, postprodukcją zajął się Prodigious. Planowanie i zakup mediów – Arena Media, Pure Play i Performics.
- 1