„Biedronkowe oszczędności” zamiast „Ale tydzień” - Marketing przy Kawie
„Biedronkowe oszczędności” – nowa platforma komunikacyjna Biedronki. Zastępuje dotychczasowy „Ale tydzień”
  • 1
  • 2
11.01.2023

„Biedronkowe oszczędności” – nowa platforma komunikacyjna Biedronki. Zastępuje dotychczasowy „Ale tydzień”

Ruszyła kampania „Biedronkowe oszczędności”, promująca oszczędzanie w trakcie codziennych zakupów. Zastąpiła dotychczasowy „Ale tydzień”. Jej pierwszą odsłoną jest akcja promocyjna „Zacznij rok z Biedronką”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54960 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 stycznia 2023

10 stycznia 2023