„Biedronkowe oszczędności” – nowa platforma komunikacyjna Biedronki. Zastępuje dotychczasowy „Ale tydzień”
  • 1
  • 2
11.01.2023

„Biedronkowe oszczędności” – nowa platforma komunikacyjna Biedronki. Zastępuje dotychczasowy „Ale tydzień”

Ruszyła kampania „Biedronkowe oszczędności”, promująca oszczędzanie w trakcie codziennych zakupów. Zastąpiła dotychczasowy „Ale tydzień”. Jej pierwszą odsłoną jest akcja promocyjna „Zacznij rok z Biedronką”.

Biedronka jako swój najważniejszy cel na rok 2023 deklaruje zapewnienie cen tak niskich, jak to tylko możliwe. W styczniu rozesłała do klientów tradycyjną pocztą kartkę z życzeniami noworocznymi. Zawiera ona również kody promocyjne. To element najnowszej kampanii sieci, która zastępuje dotychczasowy „Ale tydzień”. Pierwsza promocja, „Zacznij rok z Biedronką. Biedronkowe oszczędności”, trwa do 14 stycznia. Umożliwia klientom, po zeskanowaniu kodów kreskowych z kartki z życzeniami, zakup konkretnych produktów w atrakcyjnych cenach.

Dodatkowo na kartce noworocznej znalazły się promocje niespodzianki. Do końca stycznia, po zeskanowaniu kodu kreskowego w danym okresie – przy zakupach z kartą Moja Biedronka lub aplikacją klient otrzyma voucher. Będzie na nim wskazana kolejna oferta promocyjna na zakup produktu lub produktów. Voucher zostanie wydrukowany wraz z paragonem za dokonane właśnie zakupy. Można go będzie zrealizować w ciągu dwóch dni handlowych od dnia jego otrzymania.

Sieć Biedronka podkreśla, że dzięki jej promocjom klienci zaoszczędzili w 2022 r. ponad 7,5 mld zł. Wszystko to dzięki konsekwentnie realizowanej strategii oferowania produktów najwyższej jakości w możliwie jak najniższych cenach.

  • 2
„Biedronkowe oszczędności”

„Biedronkowe oszczędności” zastąpiły „Ale tydzień”

Biedronkowe oszczędności

11 stycznia 2023

10 stycznia 2023