Marka Müllermilch z nową agencją
  • 0
  • 1
11.01.2023

Marka Müllermilch z nową agencją

Albedo Marketing rozpoczyna współpracę z marką Müllermilch. Przeprowadzi działania aktywacyjne na czterech rynkach europejskich. Müllermilch należy do portfolio Müller, jednego z czołowych producentów jogurtów, napojów i deserów na bazie mleka.

Agencja będzie odpowiedzialna za strategię, kreację, koordynację działań, produkcję materiałów promocyjnych marki Müllermilch, logistykę oraz kwestie prawne.

Organizacja aktywacji konsumenckich jednocześnie na różnych rynkach to zawsze ambitne wyzwanie. Lubimy takie projekty. Każdy kraj to inne uwarunkowania organizacyjne i prawne. Z punktu widzenia strategii i kreacji trzeba też dobrze wyważyć charakterystykę konsumentów w danym kraju, a jednocześnie międzynarodowy wizerunek marki – mówi Magdalena Gajewska-Bogacz, dyrektor kreacji Albedo Marketing.

Klient został pozyskanych w ramach wygranego przetargu. Dodatkowymi argumentami na rzecz Albedo były:

  • doświadczenie agencji w realizacji działań promocyjnych poza granicami Polski;
  • zasoby do przeprowadzenia akcji na tak dużą skalę.

Pierwsze działania ruszą jesienią 2023. To pierwsze wspólne projekty Albedo z marką Müller.

  • 1
Müllermilch wybrał Albedo Marketing

Müllermilch wybrał Albedo Marketing

11 stycznia 2023

10 stycznia 2023

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
10.01.2023

Więcej płacących za streaming, silverzy ruszyli po subskrypcje, mocny debiut Disney+. VideoTrack agencji Wavemaker

65 proc. polskich widzów internetowych* zdarza się płacić za filmy, seriale i innego typu programy w internecie. Model subskrypcyjny rozpycha się na rynku, a widzowie coraz chętniej inwestują w roczne abonamenty. Dane z badania VideoTrack VII agencji Wavemaker dowodzą dobrego startu Disney+. Niedawny debiutant z rynku SVOD zbiera wśród użytkowników świetne recenzje pod względem oferty i wygody korzystania.

9 stycznia 2023