- 0
- 1
Marka Müllermilch z nową agencją
Albedo Marketing rozpoczyna współpracę z marką Müllermilch. Przeprowadzi działania aktywacyjne na czterech rynkach europejskich. Müllermilch należy do portfolio Müller, jednego z czołowych producentów jogurtów, napojów i deserów na bazie mleka.
Agencja będzie odpowiedzialna za strategię, kreację, koordynację działań, produkcję materiałów promocyjnych marki Müllermilch, logistykę oraz kwestie prawne.
– Organizacja aktywacji konsumenckich jednocześnie na różnych rynkach to zawsze ambitne wyzwanie. Lubimy takie projekty. Każdy kraj to inne uwarunkowania organizacyjne i prawne. Z punktu widzenia strategii i kreacji trzeba też dobrze wyważyć charakterystykę konsumentów w danym kraju, a jednocześnie międzynarodowy wizerunek marki – mówi Magdalena Gajewska-Bogacz, dyrektor kreacji Albedo Marketing.
Klient został pozyskanych w ramach wygranego przetargu. Dodatkowymi argumentami na rzecz Albedo były:
- doświadczenie agencji w realizacji działań promocyjnych poza granicami Polski;
- zasoby do przeprowadzenia akcji na tak dużą skalę.
Pierwsze działania ruszą jesienią 2023. To pierwsze wspólne projekty Albedo z marką Müller.
- 1