Internauci krytykują reklamę Coca-Coli odnoszącą się do e-sportu
  • 1
  • 3
7.10.2021

Internauci krytykują reklamę Coca-Coli odnoszącą się do e-sportu

Z początkiem października Coca-Cola zaprezentowała nową platformę komunikacyjną „Real Magic”. W jej ramach przygotowała spot, który odnosi się do e-sportu. Reklama spotkała się z krytyką graczy.

Trzydziestosekundowy film ukazuje e-sportową rozgrywkę. W pewnym momencie jeden z graczy bierze łyk gazowanego napoju, a postaci w grze zaprzestają walki i jednoczą się. Hasło reklamy brzmi: „Coca-Cola zbliża nas do siebie”.

Reklama nie spodobała się jednak internautom. Zarzucili oni marce, że nie rozumie świata gier i graczy. Jak podkreślają w komentarzach pod reklamą w serwisie YouTube, mecz e-sportowy to taka sama rozgrywka, jak mecz piłki nożnej czy siatkówki. Gra się po to, by rywalizować i wygrywać.

Film w oficjalnym kanale Coca-Coli Polska na YouTube zebrał 765 łapek w dół i tylko 42 pozytywne reakcje.

  • 3
Internauci krytykują reklamę Coca-Coli

Internauci krytykują reklamę Coca-Coli: e-sportowa rozgrywka nie wygląda tak cukierkowo

Internauci krytykują reklamę Coca-Coli: e-sportowa rozgrywka nie wygląda tak cukierkowo
Internauci krytykują reklamę Coca-Coli: e-sportowa rozgrywka nie wygląda tak cukierkowo

7 października 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
7.10.2021

Ponad 7,6 tys. zł – o tyle co minutę wzrasta nasz dług wobec pszczół. Podlicza to na bieżąco mural na warszawskiej Pradze

Jak wysoki jest i jak szybko wzrasta nasz dług wobec pszczół i innych zapylaczy? Uświadamia to mural, który powstał na warszawskiej Pradze. Co sekundę aktualizuje on kwotę, którą w 2021 r. jesteśmy winni tym pożytecznym owadom. To inicjatywa start-upu ubezpieczeniowego Beesafe, który wraz z organizacjami pozarządowymi rozpoczął działania edukacyjne dotyczące dzikich zapylaczy.