Bee(ma)rketing, czyli brand purpose na słodkoBee(ma)rketing, czyli brand purpose na słodkoBee(ma)rketing, czyli brand purpose na słodkoBee(ma)rketing, czyli brand purpose na słodko
Może twoja marka będzie jej pomagać? (fot. Pixabay)

Bee(ma)rketing, czyli brand purpose na słodko

Bee(ma)rketing, czyli brand purpose na słodko
Joanna Burdek

Joanna Burdek

-

właścicielka i strateg, Brand Useful

Joanna Burdek

Joanna Burdek

właścicielka i strateg
Brand Useful

Na co dzień pomaga firmom tworzyć skuteczną komunikację za pomocą strategii marek i planów content marketingowych. Wierzy w to, że prawdziwy biznes naprawdę służy ludziom. Pracowała dla takich marek jak Continental, O bag, Nutella, Multikino. Publikuje na łamach marketingowych gazet i portali. Jest też autorką powieści, prowadzi szkolenia ze strategii i copywritingu.

Firmom w zasadzie nie trzeba dziś tłumaczyć, że warto, a wręcz trzeba nastawiać się nie tylko na działalność obliczoną bezpośrednio na zysk. Sporo z nich gotowych jest nawet uprawiać planet corporate responsibility. Jest pewien rodzaj takiej działalności, który jest paląco potrzebny, a przynosi satysfakcję słodką jak miód. O sensie istnienia biznesu oraz pszczelich kampaniach z ostatnich lat pisze Joanna Burdek – strateg z Brand Useful.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się