Pyszne.pl wybrało do obsługi agencję UM
  • 0
  • 1
7.10.2021

Pyszne.pl wybrało do obsługi agencję UM

Globalny przetarg na planowanie i zakup mediów firmy Just Eat Takeaway.com – właściciela platformy Pyszne.pl – wygrała należąca do grupy Mediabrands agencja UM (dawniej Universal McCann). W efekcie polski oddział rozpoczyna współpracę z platformą.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 października 2021

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.10.2021

Deutsche Telekom i sztuczna inteligencja ukończyli X Symfonię Beethovena

Czy algorytmy sztucznej inteligencji są na tyle twórcze, by samodzielnie zająć się sztuką albo chociaż wspierać ludzi w jej tworzeniu? Sprawdził to zespół międzynarodowych ekspertów od muzyki i AI, powołany przez Deutsche Telekom. Efekt eksperymentu usłyszeć będzie można 9 października, kiedy to Beethoven Orchestra z Bonn wykona X Symfonię Beethovena dokończoną przez sztuczną inteligencję prawie 200 lat po śmierci kompozytora.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
7.10.2021

Wavemaker: mniej skłonnych do cord-cuttingu, serwisy SVoD ważnym składnikiem ofert płatnej telewizji w Polsce

Dwadzieścia procent klientów płatnej telewizji rozważało w ostatnim roku rezygnację z abonamentu – pokazuje „Projekt cyfrowizja VI”, cykliczne badanie Wavemakera. To najniższy odsetek w historii tego badania, co oznacza, że pandemia oddaliła nieco wizję cord-cuttingu w Polsce. Serwisy VoD są jednak ważnym składnikiem oferty operatorów. Dowodzi to słuszności strategii partnerstw pomiędzy płatną telewizją a SVoD.