Pyszne.pl wybrało do obsługi agencję UM
  • 0
  • 1
7.10.2021

Pyszne.pl wybrało do obsługi agencję UM

Globalny przetarg na planowanie i zakup mediów firmy Just Eat Takeaway.com – właściciela platformy Pyszne.pl – wygrała należąca do grupy Mediabrands agencja UM (dawniej Universal McCann). W efekcie polski oddział rozpoczyna współpracę z platformą.

W wyniku konkursu UM zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla Just Eat Takeaway.com na kolejnych dziewięciu rynkach w Europie. Tym samym agencja będzie obsługiwać tę firmę łącznie na 21 rynkach, w tym m.in. w Wielkiej Brytanii, Australii, Kanadzie i kilku europejskich państwach.

W przetargu wykorzystaliśmy nasze pozycjonowanie futureproof, które doskonale wpisuje się w realizację celów biznesowych digitalowej platformy Pyszne.pl. Zespół z Polski brał czynny udział w strategicznym etapie konkursu. Dzięki konsolidacji obsługi w naszej sieci będziemy mogli wykorzystać wiedzę i doświadczenie z innych rynków, na których już współpracujemy od pewnego czasu – mówi Justyna Mazur, chief client relations officer w Mediabrands.

Współpraca Pyszne.pl i agencji UM formalnie rozpocznie się na początku 2022 r. Szefem obsługi marki będzie Monika Kowal, group account director agencji UM. Globalna współpraca między Just Eat Takeaway.com a siecią UM trwa od 2019 r.

  • 1
Pyszne.pl wybrało do obsługi agencję UM

Pyszne.pl wybrało do obsługi agencję UM

7 października 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.10.2021

Deutsche Telekom i sztuczna inteligencja ukończyli X Symfonię Beethovena

Czy algorytmy sztucznej inteligencji są na tyle twórcze, by samodzielnie zająć się sztuką albo chociaż wspierać ludzi w jej tworzeniu? Sprawdził to zespół międzynarodowych ekspertów od muzyki i AI, powołany przez Deutsche Telekom. Efekt eksperymentu usłyszeć będzie można 9 października, kiedy to Beethoven Orchestra z Bonn wykona X Symfonię Beethovena dokończoną przez sztuczną inteligencję prawie 200 lat po śmierci kompozytora.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
7.10.2021

Wavemaker: mniej skłonnych do cord-cuttingu, serwisy SVoD ważnym składnikiem ofert płatnej telewizji w Polsce

Dwadzieścia procent klientów płatnej telewizji rozważało w ostatnim roku rezygnację z abonamentu – pokazuje „Projekt cyfrowizja VI”, cykliczne badanie Wavemakera. To najniższy odsetek w historii tego badania, co oznacza, że pandemia oddaliła nieco wizję cord-cuttingu w Polsce. Serwisy VoD są jednak ważnym składnikiem oferty operatorów. Dowodzi to słuszności strategii partnerstw pomiędzy płatną telewizją a SVoD.